|
Post by Penelope Von Essen on Nov 29, 2021 17:40:29 GMT 1
Tråd til Gabriel Jacques DarklighterTidspunkt: Aften Outfit: HerDet var blevet aften og Penny havde fået fri og var nu på vej hjem. Netop fordi vinteren stod for døren var det for koldt at cykle til og fra arbejde som hun ellers nød i sommerhalvåret, hun elskede fornemmelsen af at vinden legede i hendes hår og solen der stille prikkede på hendes hud. Men i vinteren måtte hun tage Metroen. Hun hadede det sted! Ikke at hun rigtig kunne sige hvorfor, men hun hadede det inderligt! Det var så.. koldt, så... lukket. Hun følte sig på en eller anden måde klemt eller fanget når hun gik i metroen. Selv stationerne var ubehagelige og kunne næsten give hende en form for klaustrofobi. Det var virkelig ubehageligt, men hvad var alternativet. Hun havde trods alt selv valgt at bo i det ydre Londn hvor der vare bedre mulighed for at trække vejret og hvor man ikke kiggede direkte ind i et andet hus, når man kiggede ud af vinduet, men faktisk kunne se natur. Der var noget til før Penny skulle med metroen, så hun dumpede ned på en bænk for at vente. Blikkede vuggede let rundt på de folk der var på stationen sammen med hende. Hun elskede at se hvem der gik forbi og i sit stille sin prøve at gætte sig til hvem de var, om de var mennesker eller om de var mere end det! Hun anede reelt ikke hvordan de overnaturlige så ud, jo der var kendetegn, men hvad hun vidste af havde hun ikke mødt super mange af dem. Eller også var det bare fordi hendes nysgerrighed aldrig blev tilfreds med de få hun faktisk havde set! Som blikket skøjtede over omgivelserne fik hun øje på en rød plet bag en skraldespand. Hun rejste sig diskret og gik over for at kigge nærmere på det, kom ned i knæ og lod et par fingre røre ved massen. Det var helt sikkert blod...
|
|
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Nov 29, 2021 20:16:15 GMT 1
Han havde vandret byen tyndt. Endnu en aften, endnu en kedsommelig, stille aften. Der var næsten for stille, som om der hang noget i luften og dirrede, en tung dyne, en pirrende tavshed der fyldte tomrummet mellem ham og resten af verden. Han så folk flyde forbi ham, glimtvise skygger som farvede spøgelser, fjerne, uformelige. Han sukkede mens han stod ved trapperne og af en eller anden uransagelig grund satte han kurs ned mod tunnellerne der indeholdt den berygtede metro, der forbandt London på kryds og tværs. Til trods for vinterens bidende blæst igennem byens gader havde han blot en sort jakke over den lyse trøje og de klorblegede jeans. Han gik ned mod perronen. Hvad end tog der kom ville han sætte sig ind i, måske udse sig et ensomt offer, og følge det til han kunne overmande det og få tilfredsstillet sin tørst. Det var det eneste der kunne tage lidt af den skam der havde hjemsøgt ham siden sidste gang han havde efterladt Angelique sovende som et lille lam i himmelsengen.
Han stillede sig for sig selv og stak hænderne i lommerne da han bemærkede en bevægelse ud af øjenkrogen. En kvinde havde rejst sig og sad på hug ved en skraldespand. En trækvind gennem tunnellen foran dem bar duften af brugte pizzabakker og halvtomme Starbucks-kopper med sig, men noget andet blandede sig ind, en duft stærkere end sprit, mere gennemtrængende og som en krog hægtede den sig i hans næsebor. Blod. Og ikke hvilken som helst slags. Normalt var det nemt at undertrykke duften af menneskeblod når man bevægede sig rundt imellem deres svedende, prustende kroppe, gemt under sludfugtige jakker og uldhuer. Men her var noget helt andet. Noget der ikke passede ind hernede i det stofrørsbefængte mørke. Han drejede langsomt hovedet og fulgte interesseret kvinden med blikket mens han bevægede sig, som stod han lidt utålmodigt på stedet, et par skridt nærmere hende for at se hvad hun foretog sig. Han kunne vente til hun steg ombord på et tog, følge efter hende til hun stod af igen, tage sig tid og finde hendes bopæl... Eller han kunne tage kontakt til hende inden? Han var usikker på hvad han skulle gøre, så han valgte blot at observere hende på afstand men med et lidt hævet øjenbryn, måske i håbet om at hun så at han så hende sidde på hug og rode på jorden. Der var efterhånden øde på perronen, meget atypisk for undergrunden i London, men af en eller anden grund var den nu stille som graven. Endnu en trækvind ruskede lidt i nogle efterladte aviser der lå sørgelige og forladt for foden af en søjle i midten af perronen, hvor de gamle plastikbænke stod plettede og hærgede efter års slitage. Det ville ikke være svært at lægge mærke til ham. Hun skulle bare se op, så stod han dér.
|
|
|
Post by Penelope Von Essen on Nov 29, 2021 20:36:38 GMT 1
Den røde masse farvede omgående hendes fingerspidser og gjorde dem klæbrige grundet det næsten tørre stads. Men hvor andre nok hurtigt ville finde det ulækkert fandt Penny det yderst interessant. Hun lod sin tommelfinger stryge over de andre fingerspidser, som for virkelig at mærke på det hun havde fundet. Derefter førte hun hånden op til næsen for at snuse om hun kunne blive klogere den vej igennem, men det lod det ikke rigtigt til. Hun skulle lige til at smage på det, da et vindpus løb gennem perronen, og fik hende til at se op, samt trække tungen inden for læberne igen.
Først nu så hun igen rundt, hun havde nær glemt hvilket modbydeligt sted hun var, men vindpuset fik hende blæst tilbage til virkeligheden. Hvad der i sandhed undrede hende var, hvor alle folk var blevet af? Her plejede altid at være fyldt af mennesker. Hun plejede jo at sidde og kigge på... Hendes øjne faldt på en ung mand, der lige som hende stod tilbage. Hurtigt gemte hun den blodige hånd om bag ryggen og gik hen imod ham. Hun sendte ham et forsigtigt smil, mest som en hilsen om, at hun ikke var farlig, og håbede at få et lignende smil tilbage samme vej. Hun nåede ham og stoppede op. Han var højere end hende, men smuk. Øjnene hvilede på ham en tid før hun så åbnede munden. "Ved du om C168 er kørt? Jeg øhm blev distraheret." Stemmen var rolig, venlig og endda en smule blid. Hun kiggede igen rundt på det mennesketomme sted. "Hvor er alle folk blevet af?" om spørgsmålet var til ham, var svært at vurdere. Det blev nok nærmere bare stillet ud i offentligheden, klar til at blive taget op, hvis han ville.
|
|
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Nov 29, 2021 20:47:05 GMT 1
I et kort splitsekund havde hun vitterligt set ud som om hun var på vej til at smage på det, der lå på jorden. Han var ikke helt sikker på om han væmmede sig eller var fascineret. Det var svært at sige hvilken følelse der var stærkest, men han skubbede det meste bort da kvinden lod til at opdage ham og gå ham i møde, afslappet, nonchalant, som om intet var hændt. Det var ikke det på jorden der havde fanget hans lugtesans. Det var hende. Det var først da hun var tæt på ham at det gik op for ham. "Øh C168?" spurgte han og skævede til et af de digitale skilte der hang ved perronen. Den grønne skrift flimrede lidt men viste ingen tegn på at linje C168 ville dukke op lige foreløbig. "Nej, jeg er lige kommet herned," sagde han og trak på skuldrene mens han så vurderende op og ned ad hende. Havde hun ikke hørt om teleportationsplatformene? De var jo langt hurtigere end metroen. Og da hun nævnte manglen på mennesker, så han sig omkring. "Ja, det er vidst kun os lige nu," sagde han og skævede til hende mens han så rundt, før han rettede blikket tilbage på hende mere fast. "Hvor skal du henad?" spurgte han, både nysgerrig men også mildt undrende. Han havde lyst til at give pokker i aftenen og tage hende med hjem. Måske kunne hun lindre det hul i brystet hvor hans skam syntes at bide og kradse på indersiden af hans døde hjerte.
|
|
|
Post by Penelope Von Essen on Nov 29, 2021 21:08:48 GMT 1
Hun burde måske være mere forsigtig, når hun sådan var alene efter mørkets frembrud. Hun vidste fra sit arbejde, hvad der kunne lure i skyggerne, men lige nu var det nysgerrigheden der styrrede og så var der ikke altid plads til også at være forsigtig. De røde fingre beholdt hun bag ryggen, så han ikke så det. Det kunne hurtigt sende forkerte signaler, hvis nogen så hvordan hun var omkring blod. Penny havde fået det at vide flere gange på jobbet at det var absurd og hun burde stoppe det, men det var bare ikke så lige til.
Som fyren kiggede imod skærmen, skyndte hun sig dog at række ned i lommen efter et lommetørklæde og fik tørret fingrene før hun så kom lommetørklædet tilbage i lommen. Om han havde set det skulle hun ikke kunne sige, men så måtte hun vel binde ham et fortælling på ærmet. Han gav hende intet svar på om hun havde nået sit tog, men hun kunne vel i princippet også bare selv holde styr på det. Det var måske dumt af hende at have ladet sig henlede på blodet. Hun anede ikke hvad der var sket omkring hende og Perronen føltes nu kun mere modbydelig end før. Hun gik lidt væk fra væggen og ud i det åbne, skøn hun stadig følt sig lukket inde, og så på ham med hovedet let på skrå ved hans spørgsmål. "Bare hjem. Jeg bor et stykke uden for centrum." Forklarede hun uden at være mere præcis.
|
|
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Nov 30, 2021 16:07:53 GMT 1
Han spidsede læberne lidt til mens han overvejede mulighederne. Et stykke uden for centrum var jo et vidt begreb. Og så var der hendes duft. Den var ikke nem at placere. Var hun et overnaturligt væsen eller ej? Han var nysgerrig og det var svært for ham at ikke at indrømme for ham selv, at han ønskede at finde ud af mere om hende. Hvis hun var, hvorfor tog hun så ikke platformene? I London var der et væld af dem, skjult for dødeliges blikke, og som kunne få hende fra A til B på få sekunder. Han fremmanede et skævt smil mens han så op og ned ad hende så hans grønne øjne antog en glød af slet skjult interesse for hende. "Det kender jeg godt, det er næsten nemmere at finde arbejde derude end herinde i centrum for tiden," sagde han med et skuldertræk. Hans fingre legede med en glatsleben, rund kugle i hans lomme mens han stadig tænkte over hvad det næste skridt ville være. Der var lidt tavshed imellem dem, en stille stund hvor man kunne høre fodslag i gangene et sted. Måske var de på vej herned til perronen, måske på vej til et andet sted i metroen. De fortonede sig i det fjerne og de var stadig alene. Han fugtede læberne og tog mod til sig. "Hvis du skulle med C168 kan du tage H20. Det er den jeg skal med. De kører vist nok i nogenlunde samme retning, gør de ikke?" foreslog han og smilet forstummede ikke. Han slap den glatte kugle i lommen og traf beslutningen idet han rakte hånden frem til hende. "Jeg hedder Gabriel, forresten. Dig?" spurgte han.
|
|
|
Post by Penelope Von Essen on Nov 30, 2021 18:03:20 GMT 1
Langsomt fugtede Penny sine læber med tungen, mens hun forsøgte helt at gennemskue, hvad det var fyren havde sagt til hende. "Jeg arbejder her i centrum. Hvilket er fint, men... Jeg tror ikke jeg ville bryde mig om at bo her. Her er ligesom for... pakket." prøvede hun at forklare. Det havde aldrig været helt nemt for hende hverken at forklare eller forstå, men det tæt pakkede centrum, gav hende en klaustrofobisk følelse af at være ved at blive kvalt. Nej, hun havde brug for mere åbne område. Hun havde brug for naturen! Derfor elskede hun også sommeren, hvor man kunne gå med bare tæer i græsset og se blomsterne springe ud på engen. Det gjorde hende så glad og let om hjertet. Næsten så hun fik lyst til at danse. Det gjorde hun nu også af og til, men kun når ingen kiggede. Hvor denne passion eller hvad man skulle kalde den kom fra, det anede hun ikke og hun havde altid så svært ved helt at forklare den så den var passende. Det var bare ikke så lige til.
Hun kiggede fra ham til tavlen, da han så foreslog at de kunne tage samme tog. "H20?" Hun prøvede at gennemskue om det virkelig kunne passe at hun kunne tage den. "Er du sikker? Altså.. jeg kunne sikkert give det et forsøg. Jeg har ikke lyst til at vente her hele natten." Hun kiggede op imod loftet som prøvede hun at se ud på den mørke himmel. Tydelig ikke glad for at skulle være i metroen alt for længe endnu. Hendes tanker blev dog afbrudt som han præsenterede så og hun så igen på ham og tog hans hånd. "Pen... Det vil sige Penelope. Mine venner kalder mig Penny." Forklarede hun lidt forfjamsket, og kunne se at hendes fingre stadig var røde efter at havde stukket dem i blodpølen.
|
|
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Nov 30, 2021 18:48:36 GMT 1
Det var en flygtig fure af undren der gled over hans ansigt da hun tog hans hånd og præsenterede sig. Han så den rødlige tone på hendes fingerspidser, den kradsende duft af dyreblod bar sig ind over hendes aura. Havde hun stukket fingrene i rotteblod bag en skraldespand på en perron i midten af Londons metro? Han overvejede kort hvilke konsekvenser det ville have, men hvis hun var et magisk væsen ville det næppe gøre det store indhug i hendes helbred. Desuden... var hun fascineret nok af blod til skødesløst at røre ved det for at undersøge det? Han blev mere og mere nysgerrig på hende, og smilet var skævt men også forundret. "Penny så?" spurgte han med et lille nik til hende som for at få hendes anerkendelse af at han måtte kalde hende det samme. I det fjerne kunne toget høres komme raslende hen ad skinnerne. Tunnellens gabende mørke åbning blev skåret op af to forlygter på toget som det kom hen til perronen og stoppede. Han nikkede mod det og slap hende. "Skal vi?" han gik hen til den nærmeste dør der gled op og afslørede en næsten tom kupé på nær et par i den fjerne ende hvor der sad nogle få andre passagerer. "Hvad arbejder du så med?" spurgte han interesseret som dørene gled i og toget satte sig i bevægelse. Han hadede følelsen. Det var indelukket og klemt, til trods for at der ikke var så mange ombord.
|
|
|
Post by Penelope Von Essen on Nov 30, 2021 19:05:05 GMT 1
Han virkede egentlig meget flink. Meget gentlemans agtig kunne man sige. Høflig også. Det fik Penny til at smile og hun nikkede til hans forespørgsel. "Penny er helt fint. Eller Pen. Det er også okay." Hun missede lidt med øjnene som to lyskegler skar sig gennem den dunkle perron. Kort sank hun en klump der havde sat sig i halsen på hende. Hun hadede virkelig de toge, men hun var nødt til det. "Det må vi hellere." Hun fulgte efter ham og satte sig tæt ved i det ellers næsten tomme tog. Det måtte være sådan en sardin havde det, når den kom på dåse. Dette var hendes blikdåse og skønt hun vidste, at hun blev lukket ud igen, så hadede hun virkelig følelsen af at være der. Det fik hende også til at virke ekstra stiv i det, og hun sad bare ret op og ned. Som han spurgte til hendes arbejde, drejede hun hovedet og så på ham. Det kunne være farligt at være åben om sit arbejde hos paramonia. Det kunne være farligt, hvis det forkerte hørte det, det vidste hun. Derfor var hun også altid ekstra forsigtig med svaret. "Mig? Bare et kedeligt kontorjob. Men man skal vel starte et sted ikke?" Hun sendte ham et skæv og optimistisk smil. "Hvad med dig?"
|
|
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Nov 30, 2021 19:46:06 GMT 1
Han trak lidt på skuldrene. Kontorjob, sagde hun? Jo hun lignede det lidt. Sød, måske lidt fordybet i tal eller noget andet nørdet. Var det noget man startede med? Hvor gammel kunne hun overhovedet være?! Tankerne strøg igennem ham som fisk i en stime og han syntes ikke at kunne gribe nogen af dem længe nok til at få formuleret en sætning, der ville give mening at sige højlydt. Han endte med at hæfte sig mere ved hendes spørgsmål til ham. "Jeg er bartender," svarede han med et skuldertræk. "Men jeg har tidligere tilbragt nogle år som model, men det var superkedeligt," han lod en lille latter undslippe sine læber mens han stod og holdt fast i en af løkkerne der hang fra stangen over dem. Han stod foran hende og så ned på hende, stadig smilende og måske lidt mere afslappet end hun så ud. Hendes skuldre sad næsten helt oppe omkring ørerne på hende og hans øjne blev lidt smalle i det mens hans smil langsomt forstummede. "Er der noget galt?" spurgte han undersøgende. Hun virkede unaturligt anspændt næsten, mens toget brummede og vibrerede igennem tunnellerne.
|
|
|
Post by Penelope Von Essen on Nov 30, 2021 20:04:26 GMT 1
Et imponeret bryn skød i vejret, da hun hørte om ham. Det var alligevel interessant! En bartender og model, og hun stod og talte med ham. wauw! Men... brynet faldt ned og en fuge formede sig i hendes forpande. "Hvordan... Jeg mener, det er nok et lidt dumt spørgsmål, men hvordan kan du have tid til både at være bartender og model? Hvor gammel er du?" Hun kunne godt mærke hvordan nysgerrigheden sværmede omkring ham. ikke mindst lyst til at lære ham bedre at kende, at finde ud af mere om ham. Og samtidig spekulerede hun på om ham mon var en trussetyv, der kun havde til formål at komme i bukserne på hende. Sådan var det med bartendere, var det ikke? Heldigvis havde hun sin Peberspray i lommen og havde lært en del selvforsvar, så helt ubehjælpelig var hun ikke. Heldigvis.
Det kom dog fuldkommen bag på hende, at han spurgte til hendes velbefindende. "Galt? åh nej, nej slet ikke. Jeg er bare ikke glad for at køre med tog." Hun skævede rundt i det lille rum og krympede sig næsten useeligt. "Forstår du, jeg er ikke god til små kolde steder som dette her. Jeg kan meget bedre lide at være i det fri. Man kommer så lidt til at føle sig... fanget. Som om.. hmm... som om hele en eksistens bliver kappet væk under dig." Det gik op for hende hvor dum hun sikkert lød og mærkede kørt efter varmen stige op i de lyse kinder, så hun var sikker på, at hun lige nu lignede en tomat. "Undskyld det lød helt skørt. Du må ikke tro jeg er en eller anden sær snegl. JEg er bare mere til naturen end til bylivet."
|
|
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Nov 30, 2021 20:18:08 GMT 1
Han grinede lidt af hende da han så hendes kinder blusse over hendes ord. Han slog det hen med et vift af hånden. "Det skal du ikke spekulere på, jeg kender det godt, jeg plejer faktisk næsten aldrig at bruge metroen. Man føler sig så fanget hernede, du ved?" han så sig ligeledes lidt rundt inden han så tilbage på hende med et smil. "Jeg forstår ganske godt hvordan du har det," tilføjede han som en form for, hvad beroligende kommentar? Han lo atter, lidt mere godmodigt måske end første gang. "Nårh det var heller ikke på samme tid," sagde han henkastet. "Jeg vaaaaaar... 18 da jeg begyndte som model, og stoppede da jeg var 25. Du ved, der er et bestemt tidspunkt hvor man er mere "eftertragtet"," han lavede gåseøjne i luften, "hvis du forstår. Såeh jeg har været bartender i et par år nu," afsluttede han. Det var hvad han som regel sagde, og det passede godt nok. Folk troede som regel på det, for han så ikke meget ældre ud end slutningen af 20'erne i det mindste. "Jeg er 27," sagde han imens han tog hende i lidt bedre øjesyn inden han bøjede sig lidt nærmere ned over hende. "Var det blod du havde på dine fingre?" spurgte han uden tøven men lavt nok til at det var knap hørligt over lyden af togets brummen. Han bed sig lidt i læben og den svage antydning af den spidse hjørnetand var glimtvis synlig over hans læbe mens han smilede skælmsk. "Det er ok, jeg kender det godt, det er sgu svært at holde fingrene fra, men næste gang," han trak på skuldrene, "så er det nemmere at vente på nogen man kan, du ved," han gjorde et vrik med nakken "hive med ind i skyggerne så der ikke er nogen mennesker der ser det. Bare sådan, til næste gang," han blinkede sigende til hende. Han havde efterhånden antaget at hun var vampyr, måske lidt skødesløs og lidt ung i det. De havde som regel sværere ved at få bugt med trangen og selv dyreblod kunne virke tillokkende hvis de var virkelig sultne. Hun var vel en kontormus der var blevet forvandlet for ikke så længe siden og måske var efterladt uden at vide hvad hun var. Han kunne måske tage hende med hjem og introducere hende for Matthew. Han var trods alt fyrste af vampyrerne og kunne hjælpe den nødstedte vampyrpige til at få indsigt i sin nye tilværelse.
|
|
|
Post by Penelope Von Essen on Nov 30, 2021 20:36:06 GMT 1
Det virkede fint nok det alt sammen. Der var intet unaturligt i at møde en, der ligesom hende ikke var glad for metroen og måse led af klaustrofobi. Hvorfor skulle hun være den eneste der var sådan? Faktisk var det næsten rart, da hun altid havde følt sig lidt udenfor. Han var da trods alt måske bare lidt som hende så, og kunne måske forstå hende bare lidt? Hun nikkede derfor til hans ord og skævede op til ham. Han virkede flink egentlig. Som han begyndte at fortælle mere om sig selv, blev det også tydeligt, at han var en del år ældre end hende. Det gav god mening. Hun fornemmede godt, at han måske var mere livsklog end hun var, men hun havde det også altid med at træde lidt ved siden af. Sådan føltes det dog ikke lige nu. Lige nu føltes det som om hun havde mødt en der måske kunne forstå. "Jeg synes du er pæn" Kom det så pludselig fra hende, før hun fik sig stoppet. Det havde IKKE lige været hendes mening at sige højt. Hun rømmede sig derfor og så væk fra ham. Men da han så spurgte til hendes lille blod-eventyr så hun på ham igen og mærkede panikken røre på sig. Han måtte ikke tro... Hun så på ham med næsten skræmte øjne. "Det var bare..." Mere nåede hun ikke før hun vidst nok så en spids tand. Men altså.. der fandtes jo også mennesker med skæve tænder! hans forklaring fik det til at løbe koldt ned ad ryggen på hende. Hvad mente han helt bestemt med den?! "Du mener...?" var han vampyr? Nej.. Nej det kunne han jo ikke. ikke hvis han arbejdede på en bar. Det ville nogen da have stoppet. Ville de ikke? "Næs-næste gang?" spurgte hun og prøvede at holde sin stemme helt roligt selvom den dirrede lidt over situationen.
|
|
|
Post by Gabriel Jacques Darklighter on Nov 30, 2021 20:47:19 GMT 1
Han grinede og endte med at svinge sig fra løkken fra stangen og ned i sædet ved siden af hende, som for at skærme hende fra de andre i den lange, åbne kupé. Toget var standset, han havde knap lagt mærke til det, og dørene gled automatisk op men ingen steg ombord eller forlod toget. Han mistænkte en af de andre passagerer sågar at være faldet i søvn længere henne. Han mødte hendes blik og denne gang var der ingen tvivl da han smilede så de små spidser kom til syne i hver side af hans mundvige. "Har du ikke... har du ikke prøvet det før?" spurgte han mens han rakte ud og tog en af hendes hænder som for at berolige hende. Hun var kølig, så vampyr var stadig på listen over de mest indlysende ting hun kunne være. Han vidste selv at hans fingre var kolde, men det ville vel ikke komme bag på hende. "Det er ok, Penny, du skal ikke være bange. Har du kun prøvet dyr indtil videre? Det gør de fleste hvis de ikke helt ved hvad der er sket i starten," han kastede et blik rundt inden han så tilbage på hende, åbent og ærligt, som gjorde han hende en tjeneste. "Jeg har måske ikke været helt fair, men jeg nævner aldrig hele mit navn, du ved. Man ved ikke hvem der kender hvem, men min far er Lord Darklighter, du ved, vampyrfyrsten," det sidste ord var næsten hvisket som for ikke at vække for meget opmærksomhed fra omgivelserne. "Hvorfor kommer du ikke med mig til palæet? Jeg er sikker på at han kan hjælpe dig hvis din skaber bare har efterladt dig," foreslog han og følte sig næsten helt stolt af at have hjulpet en ung vampyr til en forhåbentlig bedre tilværelse.
|
|
|
Post by Penelope Von Essen on Nov 30, 2021 21:08:24 GMT 1
Det begyndte at gå op for Penelope hvilken situation hun var havnet i, og hun var ret sikker på, at hun mærkede sit hjerte springe et slag over. Han VAR vampyr! Angiveligt troede han også hun var det. Ergo måtte hun sørge for at han ikke fattede mistanke om, at hun bare var menneske. Hun måtte være forsigtig. Det mindste fejltrin og hun ville dø på stedet. Fandt han ud af hvem hun var, så kunne hun godt takke af. Men så længe han bare var en sådan ung lidt lavt rangerende vampyr, så gik det vel nok. Hun kunne tilbringe natten med ham og sørge for at komme væk morgenen efter! Hun måtte bare spille rollen som uvidne vampyr. "Hvad der er sket? Du.. du mener?" Hviskede hun og gjorde med vilje ikke sætningen færdig. Måske hun kunne være heldig at han tankemønster selv ville gøre det. Jo mindre hun gav ham jo bedre. Hans efterfølgende kommentar slog fuldstændig benene væk under hende og hun kom til at hoste, som fik hun nået galt i halsen. "Dar-darklighter? Du... du er en D-Darklighter? Som i... Men...Vampyrfyrsten!" ALLE alarmklokker ringede i Pen nu! Hun skulle væk og det kunne kun gå for langsom. Måske kunne hun nå sin mobil og ringe til Jonathan Percival Lochlas. Hun havde brug for hjælp! NU!!! "Vi.. jeg mener, jeg kan da ikke møde.. Vampyrfyrsten. Han er fyrste og jeg er... Det... Det går ikke." Hun prøvede virkelig at bevare roen, men det var umådeligt svært. Hvad skulle hun gøre? Hvad Mon Lord Darklighter ville gøre når han så hende? Det måtte ikke ske!
|
|