|
Post by Angelique Darklighter on Nov 18, 2021 17:57:40 GMT 1
//Fortidstråd
Som så mange andre nætter, lå hun i hans favn. Hendes fingerspidser legede kælent med hans lange sorte lokker, hev i dem drillende og slap dem så de faldt tilbage ned på hans hårde brystkasse, som blæk på hvid marmor. Hendes lange alfekrop var iført silke og chiffon syet i en sådan facon at det ville være en dronning værd. Hendes fingre var prydet af de mange små guldringe som hun havde pyntet dem med i hans ære. Hun havde sunget for ham, og underholdt ham i bytte for den milde affektion som hun frydefuldt vidste kun var tilegnet for hans yndlings. En kærlighed som var rettet mod hende og som hun slugte som var hun udsultet og hungersnøden nær. Sangen var nu forstummet til en mild nynnen istedet, og hun satte sig dovent op i den store rubinrøde himmelseng så at det hvidlige hår ran som en kaskade om hendes skuldre. Det lysende mælkehvide blik så frem mellem de spundne tråde pg hun sendte ham et mildt og veltilfredst smil som hun rakte hånden frem og gled den over hans brystkasse. “Da jeg var alfae var du marmor, nu er du som Galatea”, musede hun inden hendes blik gled ud af det åbne vindue hvor vinden blidt legede med de lange velour gardiner. “Er det også sådan du ser mig?”, spurgte hun så med sin stemme der rang som alfeklokker.
|
|
|
Post by Matthew James Darklighter on Nov 18, 2021 18:25:59 GMT 1
Blændende sart og som en perle i en mørk østers' gab sad hun omspundet af mørket, der boede bag gardinerne. De blafrende stearinlys udenfor sendte deres dirrende lys ind mellem gardinernes nervøse folder og faldt over hendes hvide form og hans alabaster hud hvor de isblå øjne hvilede med deres skarpe, årvågne blik på hende og det sorte hår som en ibenholtramme om hans ansigt. Edderdunsdynen var skubbet fra torsoen og ned til hoften så de lange sorte tråde trak sig over hans brystkasse. Udenfor var himlen plettet af skyer med stjernernes sagte sitren som hemmelighedsfulde gæster, der fra tid til anden tittede frem i mørket. Det var en stille stund og palæet var tyst. Han satte albuerne i puderne bag sig og hævede sig op mens han så på hende. Ren og skærende, næsten blændende. Han overvejede nogle gange hvad der ville være blevet af hende hvis hun var forblevet i Alfae-riget. Kunne hun have gemt sig? Undgået mord? Næppe. Nej. Han havde reddet hende, selvfølgelig havde han det. Ikke at det var barmhjertigheden der lå bag, alfae var og blev de mest udsøgte væsner han kunne omgive sig med. Deres blod sødmefuldt, deres hår som spundet guld, deres kroppe betagende og bedårende. Hun var ingen undtagelse. Hans lille dukkebarn. Et sagte smil spillede over hans læber og han rakte de lange, blege fingre frem for at stryge hende over skulderen hvor silkeærmets plisseringer foldede sig under hans berøring. "Jeg ser dig som min kæreste," svarede han bramfrit og for en gangs skyld ærligt. "Min datter, mit blod." Hvis hans hjerte kunne have slået ville det have givet et lille sæt fra sig af fryd ved tanken om deres samhørighed.
|
|
|
Post by Angelique Darklighter on Nov 18, 2021 22:50:14 GMT 1
Hans fingre sendte en sitren gennem hendes skuldre og den skar gennem hendes hjerte som kærkommen lyst og kærlighed. Hun hævede sin hånd for at møde hans fingerspidser, som en elsker i et intimt møde. Angelique bragte hans hånd mod sine læber og kyssede langsomt hver eneste knoer. “Din elsker, din confidant”, fortsatte hun, velvidende om at hendes ord var provokerende selvom at hun mente dem i alt kærlighed. Fordi hun elskede ham og han var hendes verden, det var sikkert. Langsomt slap hun hans hånd og vendte sig mod ham så at hun sat på sine knæ. En mild latter faldt nu fra hendes læber og hun kunne ikke holde sig tilbage som hun lod sig falde over ham, og lod sine arme søge omkring hans torso så st hun kunne forsvinde i hans favn. “Men du misforstår mig. Beskriv mig, fortæl mig hvordan jeg ser ud for dig, for jeg vil huske hvordan jeg ser ud nu”, svarede hun med sin krop stadig rystende fra den milde latter. Hun nussede sin næsetip mod hans hårde alabasterbryst, og flyttede sig langsomt så hun kom op til hans ansigt, her pressede hun et mildt kys mod hver side af hans mundvig.
|
|
|
Post by Matthew James Darklighter on Nov 22, 2021 12:49:03 GMT 1
Slaget mod hans brystkasse af hendes lethed var som en lijles kronblad der sank til jorden og lagde sig til rette blandt jordens mørke muld. Han slog armen om hendes skrøbelige væsen og trak hende til sig, en levende dukke næsten, med lemmer så spinkle og blege som snore af lys der strakte sig fra hendes glødende kerne. Hun gjorde ham lattermild og han lukkede øjnene ved følelsen af hendes små læber mod hans. En hånd strøg op til hendes nakke og holdt hendes ansigt mod sit så han kunne kysse hende ordentligt, fornemme hendes bløde læber mod sine og hendes duft, inden han gav hende lov til at fjerne sig igen. En blid men uimodståelig magtdemonstration. "Huske? Hvorfor har du brug for at huske det, min egen?" spurgte han med en mild panderynke. Han fornemmede spørgsmålene der snart ville boble ovenud af den legesyge pige og håbede på sin vis at kunne holde det hen men han var næsten overbevist om at det snart ville være tid til at give hende sandheden, som næppe var gået op for hende endnu. Han så ned på hende og de isblå øjne mødte hendes mælkehvide, som skyer på en frostklar himmel.
|
|
|
Post by Angelique Darklighter on Nov 22, 2021 13:29:29 GMT 1
Angelique følte hvordan hun forduftede i hans favn og blev til igen i samme øjeblik hans hårde læber mødte hendes. Hans lange sorte øjenvipper kildrede hendes kind og hans fingre føltes som små hårde og varme strøg mod hendes silkekinder. Han havde drukket blod, men ikke nok til at hudens hårdhed skulle vige for blodets blødgørende effekt. Hun havde ingenting imod denne demonstration af magt, og lod sig glædeligt overgive til hans altomspundne kærlighed. “Fordi min skal er flygtig”, hviskede hun med legesyge ord som hendes hånd gled op over hans brystkasse og hun lod sine fingerspidser vandre over hans læber. De bløde runde læber som gav hende de blodige kys af fryd. “Og snart får jeg smilelinjer som dine, fra alt den lykke som omgiver mig”, hendes finger gled til kanten af hans læber og rejste derefter op mod de næsten usynlige linjer ved hans øjenkrog. Et menneske ville aldrig kunne se dem. “Savner du ikke selv dit drengede udseende? Jeg har set malerierne”, musede hun uden at mene at være fræk, ordene var derimod naive og nysgerrige, som hendes fingerspidser fortsat undersøgte hans ansigt og hendes krop lå som tryllebundet mod hans.
|
|
|
Post by Matthew James Darklighter on Nov 22, 2021 13:46:46 GMT 1
Noget snoede sig indeni ham. Hugormen der brændte for at slå til, vende sig og presse hende ned i sengen, glemme emnet og ikke sige mere men bare give hende sin altopslugende og invaderende kærlighed. Men det var ikke så ligetil, kunne han mærke, nu hvor hun var opsat på at snakke. Hendes stemme var honning i hans sind, lille, lys, knitrende som stjernestøv. En smule i et forsøg på at vende opmærksomheden mod noget andet lagde han sig mere på siden og hev dynen lidt mere omkring dem som for at smelte sammen med hende. En hånd søgte ned til hendes hofte og trak hende imod hans mens han kyssede hendes pande og smilede blidt ned til hende. "Men du er jo statisk nu, min kære," sagde han lavmælt. "Denne krop, denne skal, den er perfekt som den skal være fra nu af og i al evighed, din, og i den forstand, min," han lagde armen mere omkring hendes slanke pigeliv og lod den hvile der, tung som en tyk jernkæde i et middelalderfængsel. "Jeg som vampyr oplevede gradvis stagnering, du som forvandlet er bundet af tidspunktet hvor du modtog Gaven," forklarede han lidt leende ved tanken om hvordan det var faldet hende ind at det kunne være anderledes.
|
|
|
Post by Angelique Darklighter on Nov 22, 2021 13:59:39 GMT 1
Hun lod sig kontrolleres til hans behov, og lagde blidt hovedet ned på hans overarm. Det lange gyldne hår lå omkring hende og oplyste hendes ansigt som var det en glorie. Hendes hånd løb fra hans ansigt op i det lange sorte hår som hun gled fingrene gennem som var det sort vand. Der var noget ved hans stoiske marmoransigt som lod til at more sig over noget hun endnu ikke forstod, pg forundret strøg et bryn op ved hans forklaring. Hun afbrød ham ikke, men følte hvordan hendes mave knugede sig sammen da latteren undslap hans læber. Det var en latter som hun kun havde hørt ham bruge mockingly når Vladimir tog fejl eller han vandt over Quinten i backgammon. “Men det kan ikke være sandt”, svarede hun tilbage i en undrende stemme som endnu ikke var brudt af hans profesi. “For jeg er af alfaeblod og vi aldres langsomt, hvorfor skulle jeg ellers have fundet nye grå hår? Desuden sagde Gabriel at jeg har vokset to centimeter?”, hendes mælkehvide blik blev alvorligt som hun fortalte sin fakta, fet var jo udseendemæssige forandringer og alle bøger tydede dette til hendes aldring. Det ville jo være grotesk at være barn for evigt. Hånden som før havde leget med hans hår, gled nu ned og lå imellem dem og hun så på ham som en selvsikker hundehvalp.
|
|
|
Post by Matthew James Darklighter on Nov 22, 2021 14:07:26 GMT 1
"I sandhed er du alfae, men din oprindelse blev forandret forevigt da jeg skænkede dig Gaven," forklarede han denne gang med en stemme der antog en anelse mere alvor, fordi han vidste det var på tide at give sandheden til hende, til trods for at han havde håbet at holde det fra hende et årti endnu. "Dit sind vil altid være i forandring, det er en kendsgerning, men din krop og din højde? Ja, jeg tror ikke Gabriel har sagt det han selv mente var passende for at glæde dig? Du ved hvordan han gerne vil gøre dig glad jo," han havde svært ved ikke at smile. En dag måtte han invitere knægten med ind så de kunne ligge på hver sin side af hende, opfyldt af kærlighed til hverandre. Han greb hendes hånd der havde hvilet imellem dem og hævede til sine læber for at kysse den præcis som hun havde kysset hans, et kærtegn til hver kno indtil han foldede hendes fingre ud og lod hendes lille håndflade være ramme for endnu en byge af affektion. "Men vær ikke bange, min engel, jeg elsker dig stadig, faktisk er du perfekt i mine øjne som du er," sagde han og lænede sig ned for at kysse hende igen, denne gang mere inderligt og i endnu et forsøg på at dreje samtalen over på noget lidt mere håndgribeligt og knap så sindsoprivende for hende.
|
|
|
Post by Angelique Darklighter on Nov 22, 2021 14:19:23 GMT 1
“Men mit hår…”, ordene var forsigtige, og sluttede abrupt da hun følte en bølge af smerte glide gennem hendes krop som hans ord genlød i hendes indre. Hun følte hvordan hendes mættede hjerte begyndte at slå hårdt i brystet, i takt med at sandheden indtog som tidevand. Var hun bange? Hun så på sin fader med store runde og ikke mindst bekymrede øjne som hun gennemtænkte det han havde sagt. “Men hvorfor skulle Gabriel lyve…”, hviskede hun så kun højt nok til at hans vampyrører kunne høre den sarte stemme. Fingrene var spredt ud for ham og hun kæmpede imod lysten til at lukke dem hårdt og rejse sig. Istedet udstødte hun et snøft, og gled dybere ind i hans favn. “Skal jeg så aldrig blive ældre?”, spurgte hun nu med en grødet stemme selvom at tårerne var få og delikate som de strøg blodige ned af hendes kinder og dryppede på både hans marmorbryst og sengetøjet. Hun skjulte sit ansigt mod ham, i et forsøg på at få den trøst hendes sarte sjæl sådan behøvede inden den skulle overgå til raseri. “Men du er som en magiker, papa. Du kan gøre mig ældre, ikke sandt?”, hun lagde hovedet tilbage for at se på ham, fortvivlet og uden at stand til helt st forstå meningen sf aldrig at skulle ældes.
|
|
|
Post by Matthew James Darklighter on Nov 22, 2021 14:32:51 GMT 1
De blodige tårer var varme trods hendes natur som vampyr. Der ville altid være varme at finde når man drak blod på de rigtige tidspunkter og holdt systemet kunstigt "i live" ved at drikke den livsnærende drik. Han holdt hende tæt og mærkede de varme små klatter ramme hans hud som gnister fra et brølende bål, hendes sørgmodigheds indre flammer der slikkede forblændende længselsvækkende op og ned ad ham som hun lå der, såret som et dyr i underskoven, og han som jægeren der havde skudt det og nu måtte tage sig af det. "Gabriel ville kun lyve for at gøre dig glad, du ved løgn ikke altid er dårligt, min kære," forsvarede han sin søns handlinger med og måtte skjule et smil over hvordan hun måske snart ville stryge afsted ind til Gabriel så snart hun fik nok af ham herinde bag sengens gardin, og forlange en forklaring af den unge Darklighterarving. Han strøg hende over håret og en linje af hendes blodige tårer fulgte med over hendes kind og tinding og op i håret så det blev vædet og klistret af den rubinrøde væske. "Du bliver skam ældre af sind, men ikke af krop," sagde han mens han samlede hende mere ind til sig i sin favn og forsøgte at ignorere hendes påvirkning af ham. Han ville helst udskyde samtalen her for en stund, hans krop viste sig fra sin utålmodige side, men han var også afklaret nok til at lade det ligge mens han forklarede hende situationens sammenhæng. "Og hvad vil du have jeg skal gøre ældre? Er det din krop du tænker på? Selv hvis jeg kunne, hvorfor så forvandle et kunstværk når det allerede er som det skal være?" han pressede kys på kys ind mod hendes hår og tinding, smagte hendes blodige tårer og mærkede suget i kroppen efter hende, men talte det ned i sindet.
|
|
|
Post by Angelique Darklighter on Nov 22, 2021 14:47:35 GMT 1
Til trods for hans trøstende ord og milde kærtegn forblev Angelique utrøstelig. Hun gned bagsiden af sin hånd mod sine tårevædede øjne og snøftede højlydt til trods for det manglende snot. “Er det derfor Quinten kalder mig Phaeton? Fordi jeg døde den dag og nu lever videre som en gemen rosenbusk?”, spurgte hun ude af stand til at komme sig over den pludselige grove kommentar fra sin faders ven. Han som stirrede så underligt efter hende med en blanding af foragt og sorg. Angeliques arme strøg op omkring hans torso og hun trak ham nær som eyt grådigt barn. Hans kys og kærtegn var kun nok til at stoppe hulkene men ikke nok til at stoppe de chokerede tårer. “Jeg tror ikke jeg er ked af min alder, men jeg føler mig dum”, hviskede hun nært hans øre i et forsøg på at genvinde sin egen milde komposition. Hun lænede hovedet tilbage for qt møde hans læber på ny, de røde tårer farvede fortsat hendes kinder lyserøde og hendes fingre begravede sig i hans hår. “Betyder det at du forsvinder og går bort sf alder imens jeg lever videre?”, spurgte hun nu imens endnu en bølge af sorg slog ubarmhjertigt imod hende.
|
|
|
Post by Matthew James Darklighter on Nov 22, 2021 19:46:11 GMT 1
Han smilede, bredere end han normalt ville. Det var ikke det smalle, underfundige smil som kunne betyde kærlighed såvel som død og ødelæggelse. Det var et oprigtigt smil, ømt og medfølende med hende i en eller anden form for kapacitet. Han nød kysset og ville ønske det havde varet ved så han kunne give sig hen til hendes skrøbelige form og væsen og vise hende, at hun ikke burde bekymre sig så meget om alder og fremtid, men bare nyde ham og nuet og hvor meget han værdsatte hende. Men nej, hun ville absolut krænge sine følelser ud og stille spørgsmål på spørgsmål. Han vuggede hende lidt i sine arme mens han tyssede på hende og strøg sine hænder over hendes ryg og side ned til hendes hofte og lår, op og ned, som for at dysse hende ned og vække andre reaktioner i hende, for at få hende på andre tanker. "Du er så meget mere end en gemen rosenbusk, min elskede," sagde han beroligende, eller søgte ihvertfald at berolige hendes bekymrede tanker. "Jeg er her så længe jeg passer på mig selv og ikke gør noget overilet. Der er hidtil ikke nogen vampyrer der er døde af alderdom, og jeg agter ikke at være én af dem," han smilede ned til hende og trak hende helt ind imod sig så han kunne mærke hele hendes lille krop imod sin. Nu måtte hun da snart være ovre sit pylrede humør så de kunne hygge sig sammen!
|
|
|
Post by Angelique Darklighter on Nov 22, 2021 20:01:46 GMT 1
Endelig syntes de milde kærtegn at virke og fe røde tårer stoppede deres færd. Det efterlod hende med en følelse af tomhed indeni og en stille krybende sult som syntes at hive i hende. “Men du går heller ikke ud i solen, vel?”, spurgte hun som hun endelig så op på ham, med et pr nedadkrængede læber og et undersøgende blik som hun forsøgte at tyde den morskab der lod til at hvile over hans marmoransigt. Hun holdt hans ansigt mellem sine hænder nu, og sukkede blidt som for qt lade alt hendes pyllerhed forsvinde. Hans ansigt var som et maleri, yndigt, stærkt og som var det lavet af voks. Hun kyssede ham igen, denne gang mere insisterende som for st påminde ham om den dybe kærlighed hun nærede ham, før end hun lænede sig tilbage for at få deres egen øjenkontakt som kunne de tale med hinanden med kun blikket. “Jeg er sulten, må jeg….”, hun lod sine ord slutte imens en rødmen gled over hendes kinder fra det bramfrie spørgsmål. Det triste barn var borte og erstattet af det lille ondksabsfulde smil: hun ville have hans blod. Det var bedre, og stærkere. Det var som morfin, og det efterlod hende stærkere.
|
|
|
Post by Matthew James Darklighter on Nov 22, 2021 20:35:00 GMT 1
En blid latter forlod hans læber. "Solen er ikke farlig for mig, kun for sårbare skabninger som dig, min elskede," sagde han mens han rystede lidt på hovedet over hende men opgav at forsøge at forklare yderligere da hun kyssede ham igen og bad om blod. Han så opgivende ned på hende men kunne ikke dy sig for at smile fortsat. "Så lad gå, men du kender prisen," sagde han med et slankt hævet øjenbryn og mens han rakte hende sit ene håndled, lod han den anden hånd glide ind mellem hendes ben og kærtegne hende, for at vise hende hvad han mente. Han havde ikke selv fået så meget blod men han kunne gå til imorgen selv hvis hun tog en god slurk, og hun kunne få lov til stort set alt når hun blot gjorde som han ville efterfølgende. De blodige tårer var stilnet af og de røde dråber var størknet som små flager der kunne børstes væk uden problemer.
|
|
|
Post by Angelique Darklighter on Nov 22, 2021 20:47:26 GMT 1
Istedet for at svare gled hun begge sine hænder op for at kærtegne hans lange slanke fingre. Hendes læber trykkede sig mod hans håndled hvor hun følte den varme puls som simrede noget så delikat. Hun hævede dovent sit lår samtidigt, som hendes to små hjørnetænder punkterede den bløde hud og hun lappede de livsgivende dråber i sig. ‘Jeg tager det hele, efterlader dig tør’, tænkte hun drilskt gennem et sf deres stjålne blikke inden hun overgav sig til hans ønske.
//Blackout
Hun lå krøllet op i hans favn, deres lange hår var sammenfiltret i hvide og mørke tråde som omgav deres hoveder som Gustav Klimt’s berømte ‘Kysset’z Angeliques fingre gled forsigtigt den tunge dyne af og hun stak sine lange hvide ben udover den varme madras. Han sov, og skyggerne vogtede over hans krop og sørgede for at han ikke slog hende ihjel i sin søvn. Angelique gled den oprevne kjole af sig og lod den falde på det kolde trægulv inden hun fandt sin vej mod hans tøjskab, hvor hun havde fået tilegnet en række til hendes hvide kjoler og kåber. Efter at havde iført sig et sirligt kniplingebroderi og ladet håret falde på plads, sneg hun sig ud af det tunge soveværelse og ud i gangen hvor en røgelsesfri luft mødte hende. Hun trak kåben tættere omkring sin lange tynde krop og gav sig til at løbe gennem palæet til hun nåede til Gabriels gemakker. Uden nærmere tanke, skubbede hun døren op. Hendes blege blik søgte som et rovdyr gennem den lille stue indtil de landede på ham og hun fnøs højlydt, inden hun sprang i flæsket på ham og gav sig til at slå med slå knyttede hænder.
|
|