|
Post by Aaron Belle on Jun 11, 2021 19:19:24 GMT 1
Tid : natten til lørdag Sted: Fancy Hotel i Dublin - Penthouse Lejligheden på hotellet. Tag: Paris Phoenixxx DarklighterNår man får et nej, så det ikke altid at et nej betyder nej, altså hvis man spørger de fleste teenager, hvilket også gælder for Aaron. Særligt når han vidste at det ville blive et nej, når det var fordi han skulle ud og danse, hans første rigtige opvisning. Det havde været et virkelig fedt show! Selvom det var hårdt så elskede Aaron det! langt mere end at skulle sidde med næsen i skolebøgerne. Selvom han godt kunne lide at studere så var det bare dans der træk mere og mere i ham. Når man dansede som gjorde til sådan et show, gav det bare noget specielt indeni ham sammen med den musik der var til! Han forstod virkelig ikke folk der ikke kunne lide dette. Showet var overstået og Aaron havde fået et lækkert bad og skiftet til fest tøj og håret var sat og den rette parfume var valgt. Et par sorte slim fit cowboy bukser og en hvid skjorte åbnet en smule mere end normalt for en på 16. Aaron var faktisk ikke sikker på om det var sådan noget tøj man havde på, for han havde aldrig været på Han trådte ind i lejligheden, hvor der virkede til allerede at være et par stykker inde. Det store charmerende smil sad på hans læber og som han trådte helt ind i lejligheden, kunne han godt mærke at genertheden trådte frem i ham for hvem skulle han hilse på og hvem skulle han melde sin ankomst til?
|
|
|
Post by Paris Phoenixxx Darklighter on Jun 11, 2021 19:33:42 GMT 1
Lejlighedens store lobby var fyldt med snak og latter fra de andre dansere. Lyset spillede på væggene fra forskellige lamper og kunstnerens egen musik kom fra et anlæg. Det var meget menneskeligt, men det var derfor hun af og til valge de menneskelige hoteller. Det var lidt eksotisk næsten! Denne aftens koncert i Dublin var gået fortrinligt. Det var den første i en række koncerter hen over sommeren som hun skulle afvikle på en tour rundt i Europa. Hun var kommet tilbage til hotellet hurtigt i en lejet limousine, drukket champagne af sin plateausko med sin manager og snavet en hotelvagt i gulvet inden de var nået op så hun kunne få sit sidste koncertkostume af og skifte. Hendes look udadtil var altid stiliseret, hyperfokuseret på at fremhæve så meget af kroppen på så bizarre måder som muligt. Aftenens afslappende beklædning kunne man måske have fundet til en BDSM-fest. Netstrømper, lak skørt og en nettrøje uden noget indenunder så hendes glimtende piercinger kunne ses tydeligt. Om halsen bar hun et glitrende halsbånd og skoene var lårlange lakstøvler med lang stilethæl og plateausål.
Hun var netop kommet ud af sit private gemak og to af hendes faste dansere kom hende imøde for at udveksle kys og drinks. Hun smilede til dem og rystede med den højrøde manke mens hendes sorte øjne gled over selskabet. Der manglede stadig et par som hun havde skrevet på gæstelisten og hun kunne se sin manager godt igang med et par af de andre dansere i sofaen. Små hvide baner af pulver lå klar foran dem og de havde allerede taget en eller to inden de havde givet sig hen til hinanden. Hendes blik faldt på en ny ung fyr hun ikke havde set før. Lyset spejlede sig i hendes blanke øjne, store og glatte som våde, sorte sten. Hun strakte en finger med en spids, lang negl besat med glimtende sten på, og pegede på ham inden hun med fingeren som en krog gjorde tegn til at han skulle komme nærmere og præsentere sig mens hun drak fra sit glas som den ene af danserne havde givet hende. De to piger trak sig lidt fra dem da de vidste hun ville snakke alene under to øjne med den nye danser. “Hvem er du? Du har ikke danset med før, har du?” spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå med et overvejende smil til ham mens hun så vurderende op og ned ad ham.
|
|
|
Post by Aaron Belle on Jun 11, 2021 19:55:39 GMT 1
Aaron stod lidt og så rundt, han nyd musikken imens han stod og betragtede en kvinde han ikke var helt sikker på om han turde snakke med, han kunne nemlig godt mærke at genertheden virkelig pressede sig mere og mere på! særligt da han så to kvinder kysse! Aaron måtte svagt bide sig i underlæben for det var virkelig frækt! Han havde aldrig set det virkeligt før, men han havde da forsøgt sig at forstille det, da han havde hørt nogle af de ældste drenge på skolen snakke om det.
hans øjne fulgte hver eneste bevægelse hendes krop gjorde, for den var virkelig flot og der var ikke skjult ret meget, hvilket var mere end nok til hans teenager drenge hjerne lod sig rive ind i tankerne om hendes krop helt nøgen. Heldigvis blev han revet ud af hele tanke strømmen som en lille svag varme begyndte at sprede sig i hans krop lige som hun pegede over på ham og gjorde tegn til at han skulle komme over til hende.
Aaron tog det første skridt mod hende og halv snublede med formåede at redde den så det ikke var så tydeligt. Han sendte hende et stort smil, tydeligt præget af generthed. " jeg... øh Jeg er Aaron Belle. Nej det er øhm min aller første gang jeg danser med" kom det fra ham, halv stammende lige til han havde fået udtalt hele sit navn og han fik rettede ryggen en smule mere ret.
|
|
|
Post by Paris Phoenixxx Darklighter on Jun 11, 2021 20:08:44 GMT 1
Hun satte hånden lidt i siden så lakskørtet skurrede lidt imod hendes fingerringe og hun begyndte langsomt at cirkulere lidt rundt om ham. Musikken bankede ud fra anlægget og latter og snak fyldte luften omkring dem mens hun tog ham bedre i betragtning. Hun drak flere slurke af sin champagne inden hun endte foran ham igen og rakte ud med hånden der havde glasset i. En tjener kom som ud af ingenting og skiftede hendes tomme glas med et nyt. Boblerne i drikken knitrede næsten imod krystalglasset. Et andet glas blev rakt til den unge mand. “Aaron Belle, ahh,” det lød som om en klokke ringede i hendes baghoved og hun endte med at vinke ham med hen til en sofagruppe der ikke var optaget af legende dansere og deres manager. De to andre danserinder satte sig lidt derfra og gav sig hen til hinanden ligeledes mens de kastede et stjålent blik i retning af Paris og Aaron for at se om deres udskejelser måske kunne lokke dem med over til dem. Paris lod som ingenting. Hun var mere interesseret i den nye fyr. Hendes smil var bredt, de funklende hugtænder kunne skimtes i mundvigen. “Du er fra Dublin selv? Min manager fandt dig på den der webside, right?” hun gled en fingernegl fraværende over kravebenet og brystkassen mens hun betragtede ham.
|
|
|
Post by Aaron Belle on Jun 11, 2021 20:36:13 GMT 1
Havde han nu bare kunne stå der over hvor han stod før, havde han nok bedre kunne håndtere hvordan hans hormoner virkelig begyndte at spille ind! Særligt da hun begyndte at gå rundt om ham, han mærkede flere sus i maven og hvordan håndfladerne svagt begyndte at svede og en klump i halsen begyndte at vokse dog ikke på den utrygge og bange måde men mere en måde han faktisk ikke kunne beskrive, for han havde aldrig oplevet det før! Aaron havde tydeligt svært ved at finde ud af hvor han skulle gøre af sine hænder, hvilket kunne ses, da de skiftede stilling, først i kanten af bukselommerne, så i baglommerne, så ned langsiden og over kors men endte tilbage i kanten af bukselommerne for at vise lidt stil.
Aaron så hvordan hun bare løftede hånden og vupti så stod der en tjener med et nyt fyldt glas til hende og at han også blev rakt et, han kiggede først på kvinden og så op på tjeneren, for han var ikke helt sikker på om det var en joke! Champagne? Han havde aldrig smagt det, så vidt han huskede. Han tog ud efter glasset med svagt rystende generte hænder og uden nogen form for viden om hvordan man holdt rigtigt på sådan et glas. ”Ja altså, det er mit navn Aaron Belle” kom det fra ham og blev helt rød i hovedet, da det gik op for ham at hun ikke gentog hans navn for at være sikker på om det virkelig var hans navn.
*Tag dig sammen Aaron! Det er en virkelig smuk kvinde! Men lad nu være med at lave fejl! Ikke lav fejl! Koncentrere dig! Lad ikke dine tanker spolere aftenen! Dette er din helt store chance for at kan blive det du gerne vil* det var tankerne der talte til ham imens han fulgte over mod sofagruppen, dog havde Aaron ikke spottet gulvtæppet der lå der, da hans blik var fokuseret på kvindens måde at bevæge sin slanke krop imens hun gik. Med den ene fod oven på tæppet og anden der ramte tæppe kanten resulterede i et noget mere åbenlyst og synligt snublen, så han tabte sin glas med champagne og indholdet endte ned af hans hvide skjorte. Hvis man mente at Aarons hår var meget rødt, ville hans ansigt kunne sides stilles med en knaldrød tomat, da han endelig formåede at samle sig sammen til at sætte sig ned i sofaen. ”undskyld” fremstammede han lavt og flovt. Det virkede ikke til at nogen tog det så alvorligt, selvom han virkelig følte alles øjne var låst fast på ham og hvordan han var sikker på nogen virkelig holde igen med ikke at bryde ud i latter.
Glasset valgte han dog at sætte fra sig på bordet, han var ikke helt sikker på at det var nogen god ide at holde det glas i hånden mere lige nu. Blikket blev igen vendt mod kvinden og hendes smil der var på hendes læber, så flot røde læbe. *Hvor ville jeg gerne prøve at mærke dem, de ser virkelig bløde ud* tænkte han for sig selv, og et sted meget glad for ingen kunne læse hans tanker. Ordene der kom fra hende, hørte han godt men hans fokus på at skulle svare forsvandt som hendes fingernegl gled over hendes kraveben og brystkasse, hans blik gled der ned og fulgte hver en bevægelse nøje, samtidig med at hans fik et smukt udsyn til hendes bryster, der gik ikke længe før han mærkede der begyndte at blive varmere og varmere i lokalet eller nok nærmere hans krop og hvordan der svagt begyndte at komme liv i hans bukser og munden der stod en anelse åben.
Da det gik op for ham i et split sekundet at hun faktisk havde spurgt ham om noget, han rystede svagt på hovedet og glippede med øjne før han rettede blikket op til hendes ansigt. "Undskyld, hvad spurgte de om?" kom det fra ham ret akavet, inden han forsøgte at sætte sig bedre til rette i sofaen og den meget lille bule der var begyndt at vokse i hans bukser var en anelse mere synlig end han havde regnet med, så det ene ben blev hurtigt lavet over det andet knæ for at skjule det lidt imens hans bed sig i underlæben.
|
|
|
Post by Paris Phoenixxx Darklighter on Jun 11, 2021 20:53:43 GMT 1
De to danserinder der havde set håbefuldt i deres retning vendte blikkene konsekvent bort med rullende øjne. Ville han blive inviteret til at danse med igen skulle der jo nærmest et mirakel til! De andre i den anden sofagruppe skænkede dem kun et kort blik da der lød et bump, men de lod ikke til at registrere hvad der var sket eller hvem det var sket med. Det var ikke unormalt at nogen var faldet i kølvandet på Paris, så hun lod som absolut ingenting. Da de sad i sofaen lænede hun sig blot tilbage og nød synet af hans blussende kinder. Selv var hun ikke i stand til at kunne blusse. Hendes blod var for længst blevet koldt efter hendes forvandling, men hun elskede legen, jagten og at se et byttedyr vride og klynke foran sig uden at hun lagde en finger på dem. Ham her var ingen undtagelse. At hendes spørgsmål var gået over hovedet på ham gjorde hende ingenting. Det var nytteløst small-talk. Men hun ville gerne lige trække den lidt længere inden hun besluttede sig at indlemme ham mere på holdet. Hun satte sig derfor lidt mere op og skød brystkassen frem for at få hans opmærksomhed hylet ud af den igen. ”Eyes up here, bitch,” hun pegede mod sit ansigt, “hvor gammel er du?” spurgte hun med et slankt hævet øjenbryn.
|
|
|
Post by Aaron Belle on Jun 11, 2021 21:06:28 GMT 1
Aaron ville komme til at hedde sig selv for dette resten af sit liv, hvis han stundt ville komme til at koste ham hans plads som danser eller mulighed for at gå efter sin drøm for dette var jo hans drøm! Men for fa’en det var ikke helt nemt for hans krop og hoved at håndtere dette smukke udsyn!. Som brystkassen blev skudt frem ved at hun rettede sig mere op, faldt hans blik igen derned, det var virkelig svært for ham ikke at gøre det, selvom han virkelig prøvede, hans fortænder bed svagt og let skjult i hans underlæbe lige som hendes ord igen lyd og blikket blev rettet op på hendes ansigt som hun ganske vidst pegede på. ”Ja” sagde han og måtte rette lidt på sine rimelig godt stramme bukser, de var ikke lige frem lavet til at sidde sådan. ” Jeg er 16 Miss Phoenixxx” Svarede han og så svagt undskyldende på hende. ”De er en virkelig yderst smuk kvinde” Kom det fra ham med sit charmerende skæve smil, for at prøve at rette op på sine store fejl han allerede havde begået.
|
|
|
Post by Paris Phoenixxx Darklighter on Jun 12, 2021 9:32:01 GMT 1
Paris viftede med hånden for ansigtet som om hans ord irriterede hende som en træls flue der havde sneget sig ind med morgenavisen. "Ja ja, whatever, sweety," sagde hun henkastet og satte champagneglasset fra sig mens hun lænede hovedet mod hånden og betragtede ham overvejende. "Du havde god energi derude i aften, på scenen. I like that. Friskt blod og entusiasme. Det kan jeg altid bruge. Men 16 år..." hendes sorte øjne blev smalle mens hun så vurdrende på ham. "Har du tid hvis du også går i skole? Det formoder jeg vel du gør," påpegede hun inden hun atter rakte ud mod champagneglasset så hun kunne dræne de sidste klare dråber og fugte de højrøde læber. Hun smilede skævt og smed glasset over skulderen så det smadredes mod fliserne et sted i rummet bag dem. De andre lo højt. Et par andre dansere og crew-folk trådte ind i lobbyen og de gik forbi hende med en varm hilsen i form af kram og kys, som om det var det naturligste i verden at dele for folk i deres lille troupe. Hun smilede efter dem inden hun så tilbage på Aaron. "Du må være den yngste gæstedanser jeg har haft," tilføjede hun med hovedet lidt på skrå så den vilde, røde manke væltede over hendes skuldre og ryg. Piercingerne glimtede og under nettrøjen fremstod hendes former næsten uægte og unaturligt overjordiske. Hun havde sine nayafae gener at takke for det.
|
|
|
Post by Aaron Belle on Jun 12, 2021 14:23:22 GMT 1
Aaron så på hende og bad sig svagt i læben, nu der var kommet en samtale i gang, var det nemmere for ham at holde fokuset der hvor han skulle holde det end der hvor hans hjerne gerne ville have fokuset skulle været. Ordene der kom fra Phoenixxx var ord der varmede indeni ham, men også en smule nedslående da hun gentog hans alder på 16. Han nikkede og så på hende ”Jeg elsker at danse, jeg lader mig leve ind i musikken og rytmen, det som om man kommer ind i en helt anden verden” sagde han og grinte lidt over det. Aaron elskede musik og gerne noget der var virkelig gang i, som det Phoenixxx lavede af musik. ”Jeg vil altid have tid til at danse, det min største drøm min skole er ikke så vigtig for mig faktisk, jeg ønsker ikke en boglig uddannelse som min mor gerne vil have jeg skal. Jeg vil hellere leve af at danse. Så jeg skal nok få tid, til at kunne deltage” Sagde han og så på hende med et lidt mere seriøst blik for at vise at han mente hans ord. Aaron ville ikke lade sin mor stoppe hans drøm, han måtte bare finde en løsning på hvordan hun ikke kunne stoppe den, hvis det var muligt. Glasset der blev kastet og smadrede mod fliserne fik ham til at få lidt store øjne, det var han bestemt ikke vant til, men han var heller ikke vant til alkohol, da hans mor ikke ville have at han drak, men hvad hun ikke vidste, havde hun jo ikke ondt af, så længe han ikke gjorde det alt for ofte og blev opdaget i det. Blikket blev vendt mod sit glas der var blevet fyldt op af champagne igen, uden han havde lagt mærke til det, han tog glasset og tog en stor tår af det. Det var ’surt’ hvis man kunne kalde smagen det og stærkt, men det smagte faktisk rimelig godt. ”Jeg ved godt at min alder er en udfordring og måske mit stunt tidligere med gulvtæppet, men jeg er normalt ikke klodset og jeg vil virkelig gerne det her” Sagde han uden at lyde tiggende og bedende, men for at sige at han ikke selv tog sig af at han kun var 16. ”Jeg synes det var mega fedt at være med og jeg vil rigtig gerne lære mere og blive endnu bedre, det går jo ikke at dine dansere ikke er perfekte ” Kom det fra ham med et stort charmerende smil på læberne.
Phoenixx bevægelse med hendes hovedet, fik piercinger til at glimte som fangede hans blik og det røg kort der ned igen dog formåede Aaron at rette blikket op på hendes ansigt igen rimelig hurtigt, selvom blikket hellere end gerne ville være der nede.
|
|
|
Post by Paris Phoenixxx Darklighter on Jun 12, 2021 14:43:10 GMT 1
Hun strøg en tunge langs indersiden af sine tænder mens han snakkede. Noget ved ham var rørende kært. "Du lader til at have hjertet på rette sted," sagde hun og rykkede sig helt hen til ham så hun sad ved siden af ham, lænet med siden op af sofaens ryglæn og fronten stadig vendt imod ham. En slank hånd med lange negle krøb hen over hans stramme bukseben over knæet og låret på ham. Neglene skrabede mod stoffet. "Det er ikke ofte man finder passionerede dansere længere, specielt ikke indenfor det magiske samfund. Folk har så travlt med at lege Harry Potter og hvad ved jeg!" hun slog ud i en hånlig latter ved tanken om de populærkulturelle fænomener som menneskene mæskede sig med og som magikerne også lod til at tage til sig fra tid til anden. De kuglerunde, sorte øjne betragtede ham indgående som hun lænede sig lidt mere ind imod ham og hånden over hans bukser krøb længere op. "Mine dansere er som min familie for mig. Loyale, trofaste og de snubler ikke over gulvtæpperne uanset hvor deres blik er vendt hen. Alligevel er 16 for ungt til at jeg kan få min manager til at skrive en kontrakt," hun kastede med nakken over mod manageren der var godt igang med to kvindelige danserinder. "Ihvertfald ikke uden at din mor står på papiret som værge," forklarede hun med et øjenbryn lidt hævet som for at indikere at han skulle have hende med på planen. "Hvis du skal være fast danser ihvertfald. Ellers er en back-up danser altid rar at vide jeg kan hive fat i hvis nogen går hen og bliver "syge"," hun lavede gåseøjne i luften og himlede lidt med øjnene uden at man egentlig kunne se det, men det var tydeligt at hun havde haft nogle brudne skår i hendes crew.
|
|
|
Post by Aaron Belle on Jun 12, 2021 15:21:18 GMT 1
Aaron kunne mærke hvordan det blev mere afslappet for ham at være i lejligheden og sidde der i sofaen, selvom han stadigvæk var genert indeni og at han var nervøs for at begå flere fejl. ”Tak, altså jeg vil bare gerne det som betyder noget for mig og vil også gerne kæmpe for det” Kom det fra ham med et skæv smil, lige indtil hun rykkede sig helt hen til ham samtidig med at hendes slanke hånd med hendes virkelig lange perfekte negle begyndte at krybe hen over hans bukserben. Aaron sank en klump, mærkede hvordan varmen begyndte igen at sprede sig fra hendes negle og ned i huden hvor den efterfølgende spredte sig ud i resten af kroppen, det var sådan han ville forklare det hvis nogle spurgte hvordan det føltes, imens varmen blev intens i hans kinder, hvilket han vidste betød at han rødmede en del. Uden at tænke over det og uden at være helt velvidende om det, gled hans ben ned fra den andet så han sad bedre men også at der var frit udsyn til alt der var blevet ”skjult” af moden han sad på, dog var bulen i hans bukser ikke så tydelig.
Ordene fra hende fik ham til at nikke imens han svagt bed sig i underlæben før der kom nogle ord ud af ham ”Magi er vel ikke alt? Hvis det ikke er der ens drøm ligger? Ville ønske jeg kunne komme ind på en danse skole i stedet, for der kan jeg lære min drøm og blive endnu bedre” forsøgte han at sige i mens hans blik så på hendes ansigt, han øjne kiggede i hendes til hun slog ud i hendes latter, det fik det næsten til at løbe koldt ned af ryggen på ham. Glasset han holde i hånden tømte han i to mundfulde som hendes øjne virkelig betragtede ham, hånden lagde han mod armlænet imens hans blik igen blev vendt mod hendes øjne. Aaron spredte let og næsten uvidne sine ben en anelse som hendes hånd krøb længere op og man kunne samtidig fornemme på hans vejrtrækning at han godt kunne lide hendes negle gøre sådan, kiggede man ned ville man også kunne fornemme det på hans skridt ikke voldsomt overhovedet men svagt, hvis man vidste hvad man skulle kigge efter.
Phoenixx ord var nedslående for ham, ikke de første for dem gjorde ham kun glad at høre, for han havde hørt om bands hvor dansere bare var nogen der skulle rette ind og gøre som der blev sagt men ikke rigtigt blev talt med som noget særligt. ”Det sker ikke igen, det lover jeg. ” sagde han svagt og kunne godt mærke at han hadede sig for stuntet. ”kan man ikke gøre en undtagelse? Altså, min mor giver mig aldrig lov. Altså jeg behøver ikke penge for det” sagde han og så på hende med et blik der indikerede at han virkelig gerne ville dette! Men også vidste at han aldrig ville få hans mor med på denne ide. Hans blik blev vendt over mod manageren og gav et nik med hovedet for at hilse på.
”Jeg vil gerne være fast danser, og vil gøre alt for at kunne blive det, må prøve at snakke med min mor men tvivler virkelig på at hun giver mig lov. Ellers må det blive Back-up danser, selvom det andet er min største drøm at blive fast danser” Sagde han og så på hende, som den ene hånd mærkede en stå ved armlænet, han kiggede op så tjeneren, hælde mere champagne op i hans glas med et smil på læben, Aaron nikkede som tak. Den anden hånd gled til hans skridt for at rette lidt på bukserne på da det klemte en anelse. ”Er det bare mig, eller er der meget varmt her inde?” Spurgte han og så på hende med et smil, han begyndte virkelig at få det varmt og tog derfor en tår af champagnen, den smagte faktisk allerede bedre, måske han skulle lade være med at drikke mere af den. ”Vil du have en tår?” Spurgte han og vidste ikke om man gjorde sådan noget i et selskab som dette? Men det var da en måde at slippe for at skulle drikke det hele.
|
|
|
Post by Paris Phoenixxx Darklighter on Jun 12, 2021 15:34:34 GMT 1
Det var som at se en mus være fanget i et hjørne af en kat der langsomt sneg sig ind på ham med samme fart som hendes hånd op ad hans lår. Hendes tungespids flugtede over hendes læber og hun kunne næsten mærke varmen slå ud fra hans krop imod hende som en brændeovn der var fyldt til bristepunktet med lystens vilde flammer. Hun smilede bredere og hendes spidse tænder funklede i det dæmpede skær. Folkene omkring dem lod til at slappe af og feste, nogle dansede med hinanden ude på en balkon mens de drak og snakkede, andre mængede sig med hinanden i sofaerne, præcis som dem selv som de sad nu. "Du kan jo være back-up danser til du har fået din mor over på din side. Kan du ikke nogle tricks eller skal jeg vise dig hvordan man får folk over på sin side?" hendes hånd var gledet faretruende langt op og hendes ansigt var nær hans dog uden at lade til at ville kysse ham, men mere intimiderende, intenst og insisterende. Den anden hånd der havde støttet hendes hoved var gledet langs ryglænet og var landet bag hans nakke hvor neglene skrabede mod huden under hans røde hårpragt. Hun lo ved hans kommentar om temperaturen i rummet og om hun ville drikke resten af hans champagne. Hendes hånd slap hans lår og tog et stramt greb om champagneglasset for at tømme det og det røg samme vej over skulderen til det andet glas der var knust et sted på gulvet bag sofaen. "Lad os finde ud af hvad du kan, sweetie pie," sagde hun da hun atter rettede sin opmærksomhed imod ham. //blackout
|
|