|
Post by Zander Stanford on Dec 13, 2021 22:05:19 GMT 1
Angus BalthazaarAften Ca 22 Sne hvid landskab med sne dalende ned fra himlen. Påklædning +sorte bukserZander havde æagt om længe været på café og fået noget at drikke. Han var halv fuld efter at have drukket så meget. Han havde taget stoffer og var også påvirket af dem. Egentlig var han lidt sulten og tanken om at gå hen på Garden of Eden lå i hans tanker. Det var det sted der var et menukort til spisende gæster som ham. Chancen for at Percival Balthazaar også var der var måske lige stor nok. Så tanken slog ham helt sikkert at gå der over af. Han sparkede lidt til sneen med sine sorte læder støvler og kiggede lidt rundt. Han så en skikkelse komme ham nærmere. En skikkelse der kunne ligne Percy. Han satte tempoet lidt op og gik personen i møde. Da han kom tættere på løftede han hånden. "Percy min gamle ven. Hvor bærer din aften dig hen?" spurgte han lidt fornøjet og tænkte tilbage til da de havde været sammen nogen dage forinden.
|
|
|
Post by Angus Balthazaar on Dec 13, 2021 22:14:22 GMT 1
For første gang længe, var Angus iført den pæne lysegrå skjorte med matchende koksgrå uldbukser. En elegant kappe var svunget over hans skulder, og svøbte sig kærligt om hans side. Han var langt borte i sine egne tanker og den pludselige stemme overraskede ham så meget at han stoppede brat op. Gruset knasede under hans lange sorte snøresko, som han vendte sig mod den milde stemme. Konfust blinkede han et par gange, som han blev addresseret med sin broders navn. Det var ikke uvant, tværtimod sendte det en rislen af ren lykke ned af hans skulder, og han trak forsigtigt på smilebåndet. ''Hej du!'', hilste han venskabeligt, og hævede selv hånden i en kort og halvakavet gestik. ''Jeg var på vej hjem, hvad med dig?'', spurgte han imens han forsøgte at lede sine minder igennem fra de samtaler han og Percival havde haft om hans venner.
|
|
|
Post by Zander Stanford on Dec 15, 2021 23:19:25 GMT 1
Zander var glad for at se percival igen. Tanken om hvad de blot havde lavet for nogle få dage siden gjorde ham glad. Og alt imens lagde han hovedet list på skrå som han nærstuderede Angus. Han ville aldrig tro at Angus i virkeligheden ikke var Percy. De lignede hinanden som to dråber vand. Så da han svarede so Percy ville have gjort smilte han og lagde en hånd på hans skulder. "Jeg var netop på vej over til Garden of Eden for at se på menukortet. Med mindre jeg må smage lidt på dig denne her gang? Mmh?" svarede han og gik ham et skridt nærmere for at hviske ham i øret. "Eller vi kunne finde en gyde og tage dig i de stillinger jeg snakkede om" han fjernede sig fra øret og blinkede til ham med det ene øje inden han klemte Angus på skulderen og fjernede hånden.
|
|
|
Post by Angus Balthazaar on Dec 16, 2021 19:04:26 GMT 1
Angus forblev stående foran den unge fyr og lyttede intenst. Hans blik faldt på det sorte læder tøj og han kunne lugte alkoholen på hans læber. Det var klart n af Percy’s mellemmåltider, og han behøvede slet ikke fortælle ham det. "Jeg kunne få dig smidt ud på røv og albuer for det dér”, svarede han med et sigende blik, og et kælent smil selvom at han lod vampyren hviske i hans øre. Angus hænder hvilede i lommerne på den elegante kappe, imens han funderede på sine muligheder. Manden tilbød ham jo en fantastisk mulighed for payback, og desuden brød han sig ikke om at vide at han havde været i kanen med Dem… Angus blinkede inden han vendte sig mod mandens ansigt med et vovet og flirtende blik. “Men vi kan godt gå til baggården?”, foreslog han med et hovedkast mod Garden of Eden. Det ville være nemmere dér.
|
|
|
Post by Zander Stanford on Dec 16, 2021 23:27:32 GMT 1
Zander lagde hovedet lidt på skrå og lyttede til Angus og måtte komme med en lille latter. "Ja det sagde du godt nok også sidst. Alligevel formår du ikke at smide mig ud" han var en god betalende kunde og havde en del penge på grund af sin musik karriere. Så hvorfor skulle Percival smide ham ud af Garden of Eden? Han blinkede nogle gange med øjnene og vurderede Angus I noget tid. Han ville vide hvor langt Han kunne gå. Men da der blev sagt de kunne gå i baggården smilte han lidt for sig selv. Så Percival kunne godt se uden for Garden of Eden og være lidt dirty. "Jamen før vej min gode ven" kom det fra ham og starte sig ved siden af Angus så han kunne føre vej til baggården.
|
|