|
Post by Zander Stanford on Dec 1, 2021 21:16:27 GMT 1
Percival Balthazaar Aften kl 20:40 Vinter sneen daler PåklædningDet var tid til at komme tilbage til den sædvanlige stripklub. Zander var netop vendt tilbage til England efter at have lavet en lille tourne rundt i England og Irland. Men han savnede England så frygteligt. Forhåbentlig så han den smukke danserinde han allerede havde set på så meget. Han trådte indenfor i varmen som han tog sine sorte handsker af, samt lange sorte frakke. Han fremviste et fint sæt tøj med sorte bukser og nød varmen der kom til ham. Det var kun 5 år siden han blev vampyr og det havde været en fejl! Men hvad hvad havde man ikke gjort for kærlighed det viste sig at det hele blot havde været en løgn. Det havde været spild for galleriet. Nu var han vampyr og han kunne intet stille op med sit liv. Nu levede han af blod og han brugte stoffer og alkohol mere end rigeligt efter som musik branchen havde lært ham det tidligt. Det havde blot hængt ved. Han bevægede sig op til baren hang sin frakke på en krog og rettede på vesten inden han lod en finger gå op som for at få betjening. "Et shot whisky og en øl" han lagde de sorte handsker på baren og lod en finer glide hen over den velkendte bar. Han havde drukket her mange gange før. Og det var lige før han var på navne basis med alle. Men ikke den smukke Cleopatra Parnassus . Hende ville han gerne lærer bedre at kende. Men forhåbentlig var hun her i dag. Han vendte sig lidt rundt for at se på alle de andre smukke piger der stod og dansede.
|
|
|
Post by Percival Balthazaar on Dec 1, 2021 21:30:04 GMT 1
Det var ikke typisk at Percival selv stod bag baren. Det var bartenderne der tog sig af at betjene klienternes tørst efter de våde vare, og dansernes opotræden der skulle tilfredstille klientellets lyster. Percival var derfor på plads ved baren, ved et hjørne, en flaske champagne og et glas foran sig og netop overstået en snak med en jakkesætklædt varulv, der var på vej videre hen til scenekanten. Der var få gæster denne aften, og der var ikke nogen specielt gode dansere på scenen. Det mindede Percival om at han snart skulle have udskiftning i tropperne.
En velkendt stemme lød ikke langt væk og han drejede hovedet for at se den unge vampyr og rockstjerne, Zander Stanford, slænge sig i baren. Et smil omfavnede hans blege læber og han fugtede dem inden han greb champagne og glas og gled hen til stolen ved siden af Zander. "Her, min ven, tag et glas! Velkommen tilbage! Hvordan var turnéen?" spurgte han mens hans blege øjne gled over ham, søgende, interesseret, nærgående.
|
|
|
Post by Zander Stanford on Dec 1, 2021 21:39:22 GMT 1
Der var ingen tvivl om at Garden of Eden havde været savnet. Men jo mere han kiggede sig omkring jo mindre fandt han stripperne tiltrækkende. Var det nye strippere der ikke vidste hvad kunderne ville have? Han vidste det ikke men de var i hvert fald uinteressante. Han lagde derfor hovedet gå ned på baren da en velkendt stemme lød. Et smil trængte sig på som han imiterede at trække vejret som han så tit gjorde. Det var ikke bare sådan noget man glemte når man havde været menneske i lang tid. "Af hjertet tak! L7ge hvad man har brug for" svarede han og kiggede lidt på de våde vare. "Tournen var fantastisk. En masse skrigende og jublende fans. Men hård. Nu er det godt at komme tilbage til England lidt." han arbejde sådan set allerede på et nyt album men det var svært at tænke helt så langt en gang i mellem. Han kunne kun håbe på at han en dag ville kunne få musikken til at spille. Men det var som om teksterne ikke passede til musikken, eller omvendt. Han tog en tår af glasset og kiggede på Percival. "Har du fået udskiftet stripperne eller er de bare nye og uinteressante?" spurgte han og skævede op til scenen. Det lignede en pige der ikke vidste hvad hun skulle.
|
|
|
Post by Percival Balthazaar on Dec 2, 2021 13:35:29 GMT 1
Percival smilede bredt, et smil der ikke helt nåede de blege øjnes glød, og så i retning af hvor Zanders blik var landet. "Nårh, ja, hun er desværre ny," sagde han med et vift af håndleddet. "Det er vildt hvor mange der lyver på deres CV disse dage. Jeg har ansat 4 nye, og ingen af dem lever op til de forventninger de ligesom selv satte. De kan sælge sig selv noget så grusomt godt når de sidder på kontoret overfor mig, men når de endelig kommer op til scenekanten er det som om tråden knækker," han sukkede og pustede en lok blond hår bort fra ansigtet med en opgivende mine. "Skål for England vel!" sagde han og hævede sit glas for at klinke med Zanders. "Hvis du har nogle gode back-up dansere der gerne vil tjene lidt ekstra, så må du meget gerne anbefale dem at ansøge hernede. Jeg er næsten desperat!" det sidste blev sagt med en mild latter i stemmen, klukkende af godmodig morskab.
|
|
|
Post by Zander Stanford on Dec 2, 2021 16:27:36 GMT 1
Zander kiggede lidt på den væskende drik og så på percival. Blot for at lade blikket glide over på den unge pige der slet ikke kunne opmuntrer et publikum. Det var en skam. ”Hmm… det er en skam” svarede ahn og kiggede fortsat på den unge pige. Hvis ikke hun var til at danse, så kunne man måske sætte tænderne i hende og smage lidt af hendes blod. ”Desværre er der mange der er sådan Percy. De vil en masse man kan ikke finde ud af noget i sidste ende. Bare se publikummet hvor uinteresserede de er. Nej hvis hende den flotte pige var her, som rent faktisk kan danse var her. Det ville trække publikummet tættere på.” han kendte ikke navnet på cleopatra, og det kom han nok heller ikke til. Men på et tidspunkt ville han gerne kende det. Han tog en tår af den kolde væske og rettede blikket mod percival. ”Skål for England og en velfortjent tourne overstået” svarede han og klingede glas med percival inden ahn tog en større tår af glasset. Percival vidste altid hvordan man behandlede stamgæsterne. ”Jeg skal se hvad jeg kan høre, men kan ikke love noget. De har jo et liv ved siden af dansen også. De er jo særlige udvalgte til at komme med på scenen” han var ikke i tvivl om at nogen sagtens kunne komme hen og blive strippere, men der var vel en grænse for hvad han kunne tilbyde dem.
|
|
|
Post by Percival Balthazaar on Dec 2, 2021 16:52:10 GMT 1
Percival smilede smørret og vippede lidt med øjenbrynene mens han lyttede til Zander. "Ja de er vel allerede dit entourage, kan man kalde det," sagde han med et lidt opgivende suk og strøg en fingerspids langs randen af champagneglasset mens han nærstuderede den dansende piges flakkende, usikre bevægelser mens hun forsøgte at klæde sig af og få lidt gang i publikum. Han sendte bartenderen et sigende blik, og lyset på scenen blev dæmpet som et tegn til danserinden at hun havde fået sine fifteen minutes of fame, og det var tid til en af de dansere, der normalt var på programmet. Der blev hujet og klappet lidt mere da hun kom ind, blond og blåøjet, en alfae der havde valgt et liv på scenen fremfor i skovens dybe stillero. "Nu siger du hende den flotte? Hvem er det du hentyder til?" spurgte han lidt interesseret i Zanders præferencer indenfor hans ansatte. "Skal du have menukortet af dem jeg sælger en time med en vampyr i?" hans blik hvilede sigende på stamgæsten. Bloddyr var en lukrativ business for Percival og han havde da et par stykker specielt udvalgte tøser der tog sig godt ud i vampyrernes smag.
|
|
|
Post by Zander Stanford on Dec 2, 2021 17:06:52 GMT 1
Et kort snildt kom fra ham. Percival havde så evigt ret I det han sagde. Der var ingen tvivl om at danserne så lidt op til ham fordi han formået at gøre sin drøm til virkelighed. Hvis bare det ikke var for den sølle forelskelse til en vampyr der havde gjort ham til den han var i dag. Så havde alt set anderledes ud. I det mindste kunne han stadig bruge sin magi. Det var bare ikke så tit han gjorde det. Han lod glasset glide lidt rundt i hans hånd. "Kan man bebrejde dem? det var tit at han kom tæt på danserne men aldrig tæt nok til t kunne smage på dem. Det havde han fans til. Det var bare ikke helt det samme længere. Der manglede noget. Noget mere vilst i hans liv. "Ser du hun er lidt specielt. Render rundt med et halsbånd. Mørkt langt hår. Og ser virkelig godt ud. Jeg har aldrig fået hendes navn. Men hun kan finde ud af at danse og gøre sig til" så da der blev huet vendte han sig om for at kigge på den nye danser. Det var langt bedre at kigge på og meget mere spændende. Men ikke lige som hende han tænkte på. Nu havde han været her så mange gange som stamgæst. Der var aldrig noget der havde skuffet ham slet ikke hvis Cleopatra var på arbejde. Så kunne han sagtens bruge en lapdance eller 10 af hende. "Åh skal vi se på det om en halv time? Jeg er faktisk ved at være lidt sulten" svarede han og blinkede til ham med det ene øje. Percival så skam også godt ud. Han ville ikke have noget imod at sætte tænderne i ham heller eller det der var mere.
|
|
|
Post by Percival Balthazaar on Dec 3, 2021 16:16:11 GMT 1
Han drak sit glas champagne ud og smækkede med læberne. "Jeg tror jeg ved hvem du mener, men hun er kun på arbejde, onsdag, torsdag og fredag," sagde han. "Jeg kan sørge for at hun får en ekstra vagt en dag du kommer, hvis du ringer herind i forvejen," han blinkede til ham. Percival tappede let i bardisken med sine ringbeklædte fingre. "En halv times tid til menukortet, det er en aftale," sagde han smilende. "Med mindre du tør lægge dig ud med mig?" han lod blikket glide legende, flirtende over Zander. Det var ikke noget han var bange for. Hvis han kunne lide hvad han så, så tog han det gerne. Angus var altid en bitter pille at sluge, men han var noget helt specielt. Zander kunne sikkert være en god stand-in for nattens underholdning. Der var alligevel ikke så meget andet end at sørge for at der kom lidt udskiftning i danserne fra tid til anden, så det ikke KUN var de nye, der skuffede fælt.
|
|
|
Post by Zander Stanford on Dec 3, 2021 19:09:24 GMT 1
Han kiggede på Percy og bed sig lidt I læben. Onsdag torsdag og fredag! Det måtte han skriver sig bag øret nu hvor han var hjemme igen! "Det er en aftale! Men nu ved jeg også hvilke dage jeg skal komme. For hun er fandme fræk at se på!" bare tanken om hende kunne gøre ham hård en gang i mellem. Hvis han ikke lige frem havde taget stoffer i forvejen. Dog var det flere timer siden sidst han havde taget stoffer. Så han fungerede egentlig meget godt når det kom til stykket. Et bredt smil kom fra ham som han hørte percivals ord. "Tør du ligge dig ud med mig?" han lod en hånd finde frem til percivals og lod en finger glide hen over den hvor efter han lod den køre i ring. Percival skulle ikke tro at han ikke var noget særligt, for han var bestemt en pæn mand! Og han vidste hvordan en kunde skulle behandles. Det var måske ikke helt forkert at tænke hvordan han kunne komme i seng med percival. Tanken havde i hvert fald slået ham tit når han havde været her inde, og det ikke lige var hende den flotte pige der var på arbejde.
|
|
|
Post by Percival Balthazaar on Dec 3, 2021 20:16:23 GMT 1
"Tør du ligge dig ud med manden, der kan styre hvem der kommer og danser for dig og hvis øl du drikker?" spurgte Percival med et legende grin. Han kunne se at Zander tydeligvis var kommet for at få noget ud af aftenen og nu hvor der ikke var den danser han havde udset sig, måtte der vel ske nogle andre ting. Percival havde alligevel ikke nogen vigtige ting at tage sig til som tog hans tid. Han mærkede vampyrens kolde fingres kærtegn men det var ikke noget der afskrækkede ham. Han var selv daemon, tiltrukket og præget af mørket, og han kunne ikke lade være med at læne sig ind så de sad kind mod kind, og nappe ham lidt i øret. "Hvorfor viser du mig ikke bare hvad du kan og så må vi se om jeg kan finde en ekstravagt til hende din favoritdanser?" spurgte han kælent.
|
|
|
Post by Zander Stanford on Dec 3, 2021 20:23:50 GMT 1
Et svagt smil kunne anes på ham som han trak hånden til sig. Han lagde hånden på kinden og lænede sig list ind over baren. "Du aner ikke hvad jeg tør og ikke tør" han kiggede list på ham og blinkede med det ene øje. Det blide bid i hans øre fik ham til at sukke. Han kunne sagtens ønske sig mere! Han lod en hånd glide hen over Percivals hals og lagde den anden hånd ned på barens bord. "De frister mig Percival" svarede han og gik lidt tættere på hans hals med munden. Han kunne sagtens bide ham i halsen lige nu og her. Men hvad ville han gøre h os han ikke gjorde det. Alligevel åbnede han munden og satte tænderne ned imod percivals hals og bed ned i den. Kun lige for at smage på hans blod inden han trak sig væk fra halsen.
|
|
|
Post by Percival Balthazaar on Dec 4, 2021 11:42:21 GMT 1
Det var som et par små nåle der pressede mod huden og strakte det indtil det brød og blodet gled ud til overfladen et kort øjeblik, nok til at lade Zander få det på læberne, inden Percival trak sig fra ham og satte en serviet mod sårene. Han grinede ad ham og rystede smilende på hovedet. "Jeg kunne få dig smidt ud på røv og albuer for det dér," sagde han småleende og tog servietten væk igen inden han krøllede den sammen og med et elegant kast sendte den i skraldespanden bag baren. Han gled ned fra barstolen og rakte en hånd til Zander for at tilbyde ham at følge med. "Hvem siger fristelser skal være onde?" spurgte han med et sigende blik til ham inden han begyndte at gå og lede ham med sig over til døren i hjørnet der ledte backstage.
|
|
|
Post by Zander Stanford on Dec 4, 2021 16:59:03 GMT 1
Han nåede ikke engang at få særlig meget sf blodet. Men han slækkede sig grådigt om munden som han smagte på blodet. Det var lækkert, og nok noget af det han havde brug for, uden at ville indrømme det. Han stirrede på Percival og smilte svagt. "Ville du virkelig miste din browser kunde for den smule?" han lod en hånd gå ind under vestens indhullede lomme og stak en god sjat penge frem. Han viftede lidt med dem foran snuden på Percival. "Jeg kunne da sagtens bruge mine penge på mindre bemidlede stripklub i byen" han grinte kort og lagde hovedet lidt på skrå. Da Percival hoppede ned fra baren og vendte sig ned imod ham for at tage hans hånd satte han pengene i inderlommen igen og kiggede indgående på ham. Hvor skulle de hen? Men alligevel tog han hånden og fulgte med. Percival havde sikkert en ide til hvor de kunne være lidt alene.
|
|
|
Post by Percival Balthazaar on Dec 4, 2021 18:12:42 GMT 1
//blackout
|
|
|
Post by Percival Balthazaar on Dec 12, 2021 14:19:49 GMT 1
Det havde været en god omgang. Percival faldt tilfreds ned i madrassen og strakte sig som en doven kat mens han følte kroppens tyngde som om han kunne falde igennem sengen og ud ad den anden side af jordkloden. Han trak sig dog op og sidde på albuerne og så mod Zander med et skævt smil. "Hvorfor har vi aldrig gjort det?" spurgte han undrende, som om det var den mest naturlige ting i verden for en klubejer at gå i seng med sine gæster. Dynen var lidt vredet over hans krop og han ville have puffet den af sig hvis han kunne have fundet sin fod i virvaret af stof og dyne. Han opgav og lagde sig istedet træt ned i sengen. Det var lige hvad han havde haft brug for. Hans energidepoter syntes næsten genopladet af akten og han lukkede øjnene med et veltilpas suk. "Det kan vi sgu godt gøre igen," mumlede han lidt for sig selv med et skævt smil.
|
|