|
Post by Thereza Sophia on Jul 13, 2021 18:34:27 GMT 1
Tid: efter aftensmad men før kl.20
Sted: Donners kontor
Vejr: tungt og lummert sommervejr med tordenvejr i horisonten
En lille uges tid var gået efter Elises besøg, og planerne var efterhånden blevet lagt. Thereza havde stadset sig ud i det tøj hun mente ville skjule mindst muligt med mest muligt besvær. Hun havde hentet inspiration fra de glamourøse blade hun kunne købe i Dunhaven kiosken, hvor hendes ikon PhoeniXXX var portrætteret ofte. Tøjet var noget hun havde bestilt via en indkøbsservice over to-vejs-spejlet. Det var meget nemt, og det var kommet hjem hurtigere end forventet - endda uden et tracking-tegn at holde øje med!
Hun havde fundet en crop top af sort satin og med snørre ærmer samt et miniskørt i lak med pink tyl og små o-ringe i nogle remme. Hun havde netstrømper på og nogle plateaustøvler med masser af spænder. Håret var sat i to høje rottehaler og hun havde store runde ringe i ørerne samt en sart lyserød læbestift og rouge. Den gravide mave var frit synlig, intet dækkede den, for hun vidste folk kunne lide at se hende som hun var, og det var altid noget der fangede folks opmærksomhed.
Idag var der en anden der skulle have opmærksomhed, og hun skulle vælge sine ord med omhu. Hun stod lidt og trippede ved den halvåbne dør ind til kontoret inden hun tog en dyb indånding. En masse tanker strøg igennem hende inden hun skubbede døren op og sukkede tungt. "Urgh! Drenge er sådan nogle svin!" klagede hun højlydt mens hun kom ind i kontoret, ligeglad med hvad Donner foretog sig. Hun gik ind og dumpede skødesløst ned i sofaen med et bump og lagde mut armene over kors over den runde mave.
|
|
|
Post by Donner Lockwood on Jul 16, 2021 15:07:29 GMT 1
Donner havde forædt sig i Moirans friskslagtede... var det svin? Forstanderen havde aldrig helt forstået sig på, hvad det var han proppede i munden. Han var en simpel mand - lignede det kød og kartofler, så kom det også ned i gabet. Men det var da lidt ekstra prestige fyldt, når maden også fulgte med et smukt fransk navn. Hvis ikke døren til hans kontor var blevet hevet op og Therezas vom var kommet til syne, før pigebarnet selv, så var han nok snart faldet i søvn ved skrivebordet. Hun landede på hans sofa og han kiggede forskrækket på hende. "Nå nå... Er der nogen af drengene her på børnehjemmet, jeg skal være efter?" han rømmede sig og prøvede på ikke at øjne hendes store gravide mave. Han havde længe været i benægtelse over hendes graviditet, men nu var det vist ikke til at skjule længere. Nu var den næste benægtelse så selvfølgelig at barnet kunne være hans. Alligevel, så vidste han at rygtes ville spredes snart og at han på et eller andet tidspunkt blev nødt til at tage ansvar. Forhåbentligt var babyen dødfødt til den tid. Han sad i sin stol med hænderne foldet i skødet og lænet en smule tilbage, mæt og næsten tilpas.
|
|
|
Post by Thereza Sophia on Jul 16, 2021 16:32:24 GMT 1
Thereza fnøs som om Donner burde vide bedre, hvilket han egentlig burde, for hun mængede sig ikke med drengene på børnehjemmet. Det virkede næsten som indavl i hende hoved. "Neeej, det er bare..." hun hvilede hagen mod hånden og så trist på ham inden hun lod blikket sænkes til sofaens armlæn hvor hendes anden hånd legede med en tråd i betrækket. "Jeg skulle have været til fest i palæet hos Lord Darklighter, og ham der skulle med mig har lige meldt afbud," sagde hun mut og spidsede læberne til en trist trutmund mens hun langsomt skævede over til Donner. "Hvordan skal jeg nu tage afsted uden at se ud som en undskyldning for mig selv," sukkede hun og snoede en finger om en af de høje rottehaler mens hendes blik fæstnede sig en kende mere insisterende på ham.
|
|
|
Post by Donner Lockwood on Sept 8, 2021 20:24:34 GMT 1
Donner rystede på hovedet, ”Er det overhovedet en god idé at du begiver dig ud til fest, når du knap nok kan stå oprejst, pigebarn?” spurgte han en anelse forarget over hendes planer for aftenen, når hun som højgravid burde holde sig i ro. Han kunne dog ikke bebrejde hende for at ønske at være med til lige netop en Darklighter fest. Donner forstod ikke, hvorfor han ikke selv var en regelmæssig gæst hos palæet, med det flotte samarbejde han og Matthew havde sammen. ”Som forstander kan jeg faktisk ikke tillade dig at tage af sted… Det er slet ikke et sted for en ung kvinde.” Han havde ønsket at være en ansvarlig voksen lige indtil det klikkede for ham. Han kløede sig kort i skridtet, ”I hvert fald ikke uden en voksen ledsager… så hvis du tog mig med, så ville jeg måske kunne gøre en undtagelse. Ellers må du desværre blive hjemme, Thereza.”
|
|
|
Post by Thereza Sophia on Sept 10, 2021 7:11:02 GMT 1
Thereza sad og blinkede på ham som om hun ikke anede hvad han snakkede om, til trods for at et djævelsk indre grin bredte sig over hele hendes metaforiske mund. I virkeligheden spidsede hendes læber lidt til mens hun så ud som om hun prøvede at tænke på en udvej inden hun med et suk rejste sig, den lille teenagekrop dirrede af indestængte spændinger, og i og for sig havde han ret. Graviditet var ikke noget hun ønskede for sin værste fjende, men her var hun, og hun håbede Octavian havde nogle gode remedier til at få hendes barn ud om en måneds tid når det var ved at være oppe over. Ikke tale om at hun skulle prøve at skide ungen ud på naturlig vis. Det ville jo ødelægge hendes moneymaker! "Jamen ok," sagde hun med et skuldertræk. "Er du klar til at tage afsted så? Vi skal være dér om et kvarter," påpegede hun som en selvfølgelighed og slentrede over imod hans skrivebord.
|
|
|
Post by Donner Lockwood on Sept 10, 2021 18:44:09 GMT 1
Følelsen af sejr bredte sig i Donner, som det gik op for ham at han ville få hvad han ønskede sig i nat – en tur til palæet, hvor han kunne mænge sig med de helt store. Hans vej til toppen. Men følelsen var kort, som realiteten slog ham, ”Et kvarter?” han anede ikke hvilken skjorte han skulle tage på eller om han havde dækket lugten af sved tilstrækkeligt i hans sidste bad engang tidligt i morges. ”Mød mig ude ved Teleport-platformen om ti minutter, Thereza,” sagde han hastigt, mens han kom op at stå og gik forbi hende på vejen ud. Han svedte allerede.
|
|
|
Post by Thereza Sophia on Sept 11, 2021 12:56:45 GMT 1
//out
|
|