|
Post by Elise Lockwood on Jul 12, 2021 20:28:39 GMT 1
Elise øjnede Thereza muntert. Hun virkede så spændt over den aftale, der var ved at tage form i al hemmelighed, her under skurets gamle og utætte tag. Udsigten til at få lov at følges med en ung og attraktiv lækkerbisken, som Moiran, var heller ikke noget at tage fejl af. Det havde nu også været en smuk ankomst med en gravid Thereza under armen, med sit søde blod i årerne. På den anden side var der nogle punkter Moiran var mere brugbar end den unge dame, og som hun blev mere og mere beruset, begyndte hendes interesse for Moiran også at stige. Hendes læber trak op i et smil, da han også selv tilbød at tage hende med som date. Hun lænede sig en smule frem, så kavalergangen blev mere fremtrædende i den nedringede kjole, ”Jeg kan virkelig ikke forestille mig at du kommer til at få mange afvisninger på dine invitationer i dit liv, Moiran… Det gør en mand med charme som dig ikke…” hun pausede og sendte ham et interesseret smil ”…Jeg ville elske at være din date. Så kan vi alle få en sjov aften, formoder jeg.”
|
|
|
Post by Moiran Snow on Jul 12, 2021 20:43:10 GMT 1
Moiran gjorde sit for ikke at lade sine tanker være alt for tydelige mens han så på Elise. Therezas iver var lidt gledet i baggrunden som baggrundsstøj, der blandede sig med røgen i rummet. Han kunne mærke noget ved Elises tiltrækningskraft der var væsentligt anderledes end andre kvinders. Hun var vampyr og det kunne man mærke på lang afstand. Des længere tid man opholdt sig sammen med hende, des mere draget til hende blev man. Han greb sit glas med whiskey og tog en slurk for at væde læberne lidt og tænke over sit svar uden at pausen mellem hendes ord og hans blev for lang og akavet. "Fornøjelsen bliver helt på min side," sagde han og rakte bramfrit ud for at lægge en hånd på hendes lår. Kemien der blomstrede op imellem dem var til at tage og føle på. Kun et halvkvalt hik efterfulgt af en lidt buldrende bøvs fra Thereza brød den næsten elektrisk sitrende luft imellem de to. "Jeg... jeg er sgu lidt træt, guys," sagde Thereza mens hun svingede lidt med flasken og prøvede at se med et øje lukket.
|
|
|
Post by Elise Lockwood on Jul 12, 2021 20:53:57 GMT 1
Elise bed sig i læben, lige inden Thereza bøvsede. Hun havde følt en lyst til at flå tøjet af ham, akkurat som han havde lagt en hånd på hendes lår. Hun havde skamløst spredt sine ben en ganske lille smule, for at vise ham hvor hans hænder var velkomne. Hun trak vejret tungt og lod blikket glide langsomt over på Thereza. Elise lod en hånd glide gennem hendes hår, “Jamen så må du hellere se at komme i seng. Men måske har du lyst til at fortsætte med at holde mig ved selskab, Moiran?” Hun kyssede Therezas pande og vendte så øjnene mod ham igen. Hendes tunge fugtede læberne langsomt, mens hun klædte Moiran af med de grønne øjne.
|
|
|
Post by Moiran Snow on Jul 12, 2021 21:00:25 GMT 1
Det ville tage en hjernedød i en respirator ikke at se hvad der foregik mellem Elise og Moiran. Det var næsten dyrisk allerede inden det var begyndt, og derfor gjorde det også atmosfæren mere intens imellem dem. "Lad os få dig i seng, så kan vi finde et sted for os selv, skal vi ikke det?" foreslog Moiran og rejste sig for at gribe let om Therezas gravide og berusede korpus for at hjælpe hende ned fra den høje, gamle stol så de kunne guide hende med sig ud af skuret og i retning af hovedbygningen, hvor de fik sneget sig ind via køkkenindgangen og op til Therezas eget værelse hvor de puttede hende sikkert under sin dyne og med en spand ved siden af sengen for god ordens skyld. Moiran lukkede døren bag dem og så på Elise. "Jeg ved lige hvor vi skal hen," sagde han og ledte hende med sig op til den øverste etage hvorfra der var en stige op til loftet. //blackout
|
|