|
Post by Paris Phoenixxx Darklighter on Jun 21, 2021 18:13:11 GMT 1
Aaron BelleTid: efter solnedgang Sted: hotelsuitens stue Vejr: skyet men ingen regn Der var fredeligt i hotelsuiten modsat de andre tidligere aftener. Hun havde en vane med at booke de samme steder at overnatte, men der var noget rart ved genkendelsen og måden stederne ofte lignede hinanden. Hun havde sågar fået sin onkel til at renovere hendes gemakker i Darklighterpalæet til at minde om det layout hun foretrak mest. Her sad hun så, iklædt sit vante tøj der mest af alt kunne høre til i en HotTopic for fetishister, og drak et glas vin blandet med blod, mens hun vippede med plateaustøvlens stilethæl mod kanten af sofabordet. Foran skoen lå et armbåndsur. Det var ikke i den dyre ende, ihvertfald ikke af hvad hun var vant til at beskæftige sig med, men hun vidste at indehaveren havde henvendt sig til hotellet, og hun havde holdt fast i den lille ting, som en gemen souvenir siden deres sidste rendez-vous. Hun sendte sin bror et blik, han stod klædt immakulært fra top til tå i sin uniform som hendes bodyguard, de sorte briller skærmede øjnene der viste deres specifikke genetiske fejl, der gjorde deres øjne sorte og blanke. Da de bankede på døren reagerede han ved blot at svinge armen ud og gribe håndtaget mekanisk inden han åbnede op. "Aaah, der var du, Sweetie pie, jeg var begyndt at være bange for at du ikke ville dukke op!" hilste Paris og rejste sig mens hun svang armbåndsuret om pegefingeren og spankulerede gæsten imøde så stiletterne klikkede mod flisegulvet.
|
|
|
Post by Aaron Belle on Jun 21, 2021 18:27:47 GMT 1
Aaron havde formået at fortælle sin mor at hans ur var gået død for batteri og han derfor havde indleveret til det ursmeden for at få skiftet batteriet. Dagen var kommet hvor ”uret” var blevet ”færdig” og han skulle hente det, han havde holdt sig på måtte siden sin afstraffelse fra hans mor. Passet sin skole og øvet sin dans på værelset og havde formået at få lov til at besøge sin bedste ven og overnatte der til næste dag.
Beskeden om hvor han skulle møde op, tjekkede Aaron endnu engang som han stod ude foran hotellet. Det var rart at være helt sikker, han lod sig bevæge ind på hotellet og op til den suite som han havde fået afvide. Aaron bankede på døren og kunne allerede mærke det kildede i hans mave og som døren blev åbnet af en rimelig stor fyr, nikkede han til ham som et ’hej’, den mand lignede en der kunne krølle Aaron sammen som et lille stykke papir.
Blikket blev vendt mod Phoenixxx som hun talte og kom ham imøde ”Selvfølgelig kommer jeg, når vi har en aftale” sagde han og studerede hendes krop og kunne ikke helt lade være med at smile over hendes valg af tøj. Aaron havde selv endnu engang et par ret stramme jeans, og denne gang ingen skjorte med en tæt siddende t shirt og sin læderjakke som var lynet op. Han så uret og rakte ud efter det, han regnede ikke med der var så meget andet end at hente det og lige snakke om planlægningen med næste optræden. ”Tak for sidst, det var virkelig lækkert” sagde han og smilede stort til ham. ”Hvis det ikke lige var fordi min røv blev spanket med bambusrøret og jeg stadigvæk har mærkerne, ville jeg sige at et ønsker at prøve mere af den slags.” grinte han lidt og kiggede ned i gulvet kort før han vendte blikket op mod Pairs’s øjne.
|
|
|
Post by Paris Phoenixxx Darklighter on Jun 21, 2021 18:37:21 GMT 1
Hendes fingre lukkede sig om hans armbåndsur som han rakte ud efter det, hendes negle næsten raslede imod det billige metal og skar ind i glasset mens hun anlagde et stort smil til ham på de højrøde læber. "Bambusrør?" sagde hun en kende imponeret. "Jeg kender ikke nogen der bruger så kedeligt legetøj ud over de tørre kiks i Adonums templer," hun drejede rundt på hælen så man næsten kunne se gnister stå fra mellem hæl og flise, og gik med vuggende hofter tilbage til sofaen hvor hun slog sig ned med et bump og klappede sædet ved siden af sig, det selv samme sted han havde siddet en uges tid forinden, før det var gået løs med at indvie ham i hendes crew og dets lystfulde leg. "Mærker plejer ikke at holde mig tilbage, men det kan vi tage senere," fortalte hun henkastet og rakte frem efter sit glas og hendes barm næsten var ved at falde forover i hendes latex-bh. "Lad os snakke om din fremtid på scenen, right? Shade? Brother Dearest??" hendes stemme ændrede sig fra casual og business-agtig, til pludselig at udstråle en varme der virkede helt uvant i hendes stemmebånd, men alligevel naturlig. Bodyguarden ved døren bevægede sig med målrette, præcise bevægelser, næsten uvirkeligt koordineret, og endte foran hende. "Giv ham et shot et eller andet, så er du en skat," sagde hun. Han nikkede kort og næsten mekanisk som en robot og gik mod barskabet for at finde en drink til den unge mand. Han bragte den tilbage og stillede både glas og flaske på bordet. Paris viftede ham nærmere så de kunne udveksle et kys inden han rettede sig op og stillede sig et par skridt væk fra dem med hænderne foldet bag ryggen.
|
|
|
Post by Aaron Belle on Jun 21, 2021 19:01:14 GMT 1
Måden hun lukkede fingerne om hans ur og måden han nærmest fornemmede at hun ridsede det, fik ham til at spænde op i hele kroppen! Han elskede sit ur! Og passede altid godt på det selvom det ikke var dyrt eller det pæneste! Men han havde fået det i gave af sin mor!
Hendes ord fik Aaron til at kigge på hende ”Du har måske noget bedre legetøj? ” røg det lidt for kækt ud af munden på ham, han bed sig hurtigt i læben og kiggede ned i gulvet, for at undskylde sit udbrud for han synes bestemt ikke bambusrøret var kedeligt! Det gjorde skide naller og kunne altid mærkes i lang tid efter! Ikke at han kunne lide det, bestemt ikke! Han var ikke til sådan noget. Aaron var ikke langsom til at følge hende og sætte sig ved siden af hende og så på hende ’den kan vi tage senere’ ordene vidste han ikke helt om han skulle være tryg ved, men igen der var kun hende og en meget stor mand der så meget farlig ud, det kunne næppe udvikle sig som sidste. ”det synes jeg bestemt vi skal, for jeg ville faktisk høre om hvornår jeg skulle danse igen, det bare sådan jeg kan planlægge” sagde han og så på hende med et smil.
Aaron var ikke langsom til at spotte at fyren var hendes bror? Dog ændrede hendes stemme sig og det virkede nærmeste kærlig og varm så jo det måtte være hendes bror! Aaron så på flasken og vidste at han nok ikke burde drikke alkohol, men alligevel. Som han havde forstået på beskeden, havde han jo skulle sørge for at han kunne være væk hjemme fra et døgn og det havde han jo sørget for ved at sige han skulle ”sove” hos en ven, men om han havde opfanget det rigtigt vidste han ikke. ”Øhm altså, jeg kan ikke drikke alkohol hvis jeg skal hjem igen om et par timer” sagde han og så på hende, som han så de kyssede. Det kom noget bag på ham at se hende kysse sin egen bror. For ikke at stirre på dem, vendte han blikket mod flasken og glasset og tog alligevel chancen og hældte noget op i glasset før han tømte det i hurtigt og måtte vrænge ansigt som en hver ung der virkelig ikke var vant til alkohol.
|
|
|
Post by Paris Phoenixxx Darklighter on Jun 21, 2021 19:42:37 GMT 1
Paris smilede og lagde hovedet lidt på skrå mens hun så efter Shade, dog måtte hun slippe ham med blikket og smilet forvandledes til et mere overfladisk mens hun så ham sætte glasset fra sig efter han havde bundet den billige vodka Shade havde fundet frem fra barskabet. Hun grinede lidt af ham og daskede til ham mere jovialt. "Og alligevel tager du for dig af retterne, din beskidte lille dreng," lo hun og hendes latter lod til at opbløde stemningen en smule imellem dem. Hun kastede armbåndsuret op i luften så han kunne gribe det, omtrent som man kastede et popcorn for at kunne gribe det med munden. Hun greb sit glas og slugte den underlige blanding af blod og vin inden hun rakte sin bror glasset over kanten af sofaen og bad om et refill mens hun sendte ham et stort smil. Hun så tilbage på Aaron. "Undskyld, gør det dig noget?" spurgte hun lidt nysgerrigt mens hun pegede fra Shade til hende. "Du er ikke sådan én der har en fod op i røven over kærlighed, vel?" spurgte hun med et bredt grin men stadig prøvende for at se hvor langt Aarons grænse gik. Det var altid underholdende at se.
|
|
|
Post by Aaron Belle on Jul 3, 2021 20:00:34 GMT 1
Aaron så på hende og grinte lidt over hendes ord og daskede ”Jeg skal jo leve op til at være en hvalp, det var vidst det du kaldte mig sidst” sagde han grinende og så forsat på flasken for ikke at stirre på dem, han havde intet i mod det, så længe de begge var glade skulle ingen vel bestemme over dem? De var jo vokse og ikke lige som Aaron der stadigvæk var underlagt hans mor endnu.
”næ hvorfor skulle jeg have det? I jo vokse og bestemmer selv og så længe i har det godt med det og glade, hvorfor skal andre så have noget imod det?” kom det fra ham oprigtigt og med et stort smil. ”Altså det jo ikke normalt, men hvorfor skal alle være normale? Jeg har aldrig selv haft en kæreste” sagde han med et grin, han så over på Shade og tilføjede ”Jeg blev bare lidt overrasket og ville ikke sidde og stirre på jer” kom det fra ham og så på Paris.
”Efter min aftenen her sidst, har jeg tænkt på mange ting og jeg kunne faktisk rigtig godt lide det altså jeg troede aldrig jeg ville kunne lide sådan noget og må nok erkende at jeg gerne vil prøve mere og måske også over længere tid end bare et par timer” kom det fra ham mens han så skiftevis på Paris og Shade, det var tydeligt at spotte at han ingen erfaringer eller viden om med at hverken mænd eller kvinder ville kunne blive ved 24/7 i flere dag,
|
|
|
Post by Paris Phoenixxx Darklighter on Jul 3, 2021 20:24:05 GMT 1
Paris' underlæbe skød frem i et mildt imponeret ansigtsudtryk mens Shade hentede genopfyldning af hendes glas. Hun lænede sig imod sofaryggen og hvilede hovede mod hånden og det skrigende røde hår svang sig omkring hendes ansigt og skuldre. "Ja, hvorfor skal alle være normale? Vi er jo i forvejen ikke normale. Det magiske samfund er en minoritet allerede," hun rakte om bag sig da Shade vendte tilbage med glasset. Hendes hånd frigjorde hovedet så det kunne modtage glasset inden den anden hånd greb det sirlige, sorte slips og trak ham ned i endnu et kys, denne gang væsentligt vådere og dybere så Shade næsten var ved at falde over sofaryggen men fik stabiliseret sig selv med to hænder imod det hvide læder. Hun løslod ham efter en rum tid og slap ham så han kunne rette sig op og glatte sit slip og sit jakkesæt til inden han vendte tilbage til sin udgangsposition, et par skridt bag Paris. Hun vendte sig imod Aaron og hun lod sin hånd glide hen over hans knæ så de spidse, lange negle skrabede mod stoffet. "Jeg tror det er svært at være både danser og pleaser," sagde hun. "Af og til kan der selvfølgelig godt blive plads på scenen, men du må huske det er hårdt arbejde at være en hvalp her i crew'et," forklarede hun og hendes fingre greb lidt hårdere om hans lår og trak ham tættere på sig så stoffet i hans bukser skreg hen over den hvide lædersofa. Hendes hånd slap hans lår og greb om hans ansigt så kinderne blev presset lidt ind. "Tror du at du vil kunne leve med det? Du får selvfølgelig en god løn som enhver danser," hun lod blikket scanne over ham mens hun tog tanken ind. "Jeg har før haft hvalpe jeg måtte aflive, så du har bare at kunne tage imod, forstået?" hendes sorte øjne landede tilbage imod hans blik og hun hævede et øjenbryn for at vise hun var seriøs omkring tilbuddet.
|
|
|
Post by Aaron Belle on Jul 3, 2021 20:45:00 GMT 1
Aaron så på hende, og kunne ikke lade være med at lade blikket glide ned over hendes krop og kort låse sig fast på hendes barm, før hendes ord ramte hans øre og han nikkede ”Præcis”. Måden de kyssede på, virkede lidt overdrevet, men nok fordi han ikke selv havde prøvet det, men det rørte ham ikke at de gjorde det.
Phoenixxx, var elegant hendes bevægelser så flydende og perfekte mon Aaron var lige jaloux? Eller måske synes han bare det var frækt og lækkert? De piger der var på skolen, havde bestemt ikke sådanne krops bevægelser på den måde, måske det var en typisk teenagedrengeting? Hendes negle på hans knæ og måden de bevægede sig opad på, gik lige i bukserne på ham! Et meget lille næsten uhørligt nydende suk forlod hans læber. Hans blik der havde været rettet ned på hendes hånd, blev nu rettet op på hendes øjne som hun talte og få gange ned på hendes barm. ” Det var så vildt det jeg prøvede den første aften her, sådan virkelig og jeg har ikke kunne få det ud af hovedet, altså virkelig jeg har måtte lege lidt med mig selv under dynene hver aften inden jeg kan falde i søvn” kom det fra ham, som hun greb ham i låret og uden problem trak ham tættere på hende, han rykkede sig dog villigt med. Aaron lod en finger kærtegne hendes lår forsigtigt og prøvende mens han så på hende og forsatte ”Altså, jeg kan være 90% pleaser og 10% danser? ” Kom det fra ham og så på hende og blinkede til hende, som hans bule i bukserne allerede var godt tydelig men ikke helt stor nok til at være fuld stiv. ”Men altså jeg skal kunne passe min skole og bo hjemme? Jeg tvivler på min mor giver mig lov til at flytte eller undlade min skole” kom det fra ham, som han lod sin hånd glide fra hendes lår yderst ved knæet og op mod hendes skridt.
Hendes ord om at hun havde haft hvalpe hun havde måtte aflive, gjorde han en anelse usikker men alligevel troede han nok ikke helt på det, det kunne jo blot være en trussel for at se om han virkelig stod ved det han havde sagt? "Forstået, jeg er helt med på det. Jeg skal nok gøre alt jeg kan" sagde han og så hende i øjne med øjne der virkelig indikerede at han mente det uden nogen form for tvivl.
|
|
|
Post by Paris Phoenixxx Darklighter on Jul 3, 2021 20:59:29 GMT 1
Hans ord om skole og at bo hjemme var som vand på bålet og hendes hånd stoppede sin gøren og laden mens hendes øjne blev til smalle, sorte sprækker. "Det er alt eller intet, sweetie pie," sagde hun. "Som hvalp er du her under min sko," hun slog med stilethælen i sofabordet, "24/7 og uden klynk, ok?" hun så strengt på ham inden hun satte glasset fra sig og knipsede med fingrene. Shade trådte frem som havde hun trykket på en remote controller. "Brother dearest, hent mit kit," sagde hun og Shade bukkede og forlod stuen for at sætte kursen ind i soveværelset og vendte tilbage med en læderkuffert som han satte i sofaen ved siden af Paris. Hun lod sig knap mærke med Aaron imens Shade hentede kit'et, hun så blot på ham og mærkede hans patetiske forsøg på at kærtegne hende. Perfekt hvalpemateriale. Da kufferten blev sat i sofaen ved siden af hende slap hun ham og vendte sig for at slå kuffertens to låse fra med et skarpt smæld hver inden hun kunne løfte toppen og afsløre indholdet. Af de forskellige artikler der befandt sig i kufferten startede hun med at trække et bredt, sort læderhalsbånd frem med små nitter i, samt en hængelås i. Hun låste den op og rettede sig op i sofaen inden hun vendte sig imod ham og viftede ham nærmere. "Kom så, lad mig se hvad du er lavet af, sweetie pie," sagde hun syngende blidt og gjorde mine til at ville spænde halsbåndet på ham.
|
|
|
Post by Aaron Belle on Jul 3, 2021 21:08:39 GMT 1
Aaron så på hende og nikkede, hendes blik sagde alt! Han skulle ikke sige hende imod eller tror han fik lov at bestemme om han skulle passe sin skole og bo hjemme! Et sted var det faktisk dejligt! For så kunne han slippe for sin mor og søster og vise dem at han faktisk var noget værd! Samt at nogen kunne lide ham! "Det er forstået, så slipper jeg for min mor og søster!" Sagde han og så på hende.
Hendes måde at knipse med fingrene og måden Shade reagerede på, viste tydeligt hvem der bestemte her i rummet. "mit kit" det lyd spændende og frækt. Da hun åbnede kufferten kunne han ikke lade være med stirre ned i den og se tingene der lå der nede. Dog som hun trak halsbåndet op, kunne man næsten se hans julelys i øjne og rettede sig til sådan at hun ikke kunne læne sig over mod ham, men at han lænede sig over mod hende og blottede sin hals, sådan at hun uden problemer ville kunne sætte det på ham.
//black out
|
|